Autor Wątek: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----  (Przeczytany 67560 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #300 dnia: Sierpień 02, 2025, 21:56:59 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4919
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
W końcu coś zrobiłem przy poldku i mogę to napisać w wątku  <lol>

Po 72 tysiącach wymieniłem klocki hamulcowe z przodu. TRW trzymały się zadziwiająco długo. Zostało z zewnętrznych 2mm, z wewnętrznych koło półtora, zdecydowanie był czas wymienić. Akurat ktoś na allegro wystawił stary zapas fabrycznych klocków fiat/lancia. No i wleciały :) Bendix mnie przyzwyczaił do klepania młotkiem tak, że zapomniałem już jak prosto się wymienia w lucasach klocki. Pierwszy raz zrobiłem coś szybciej, niż zakładałem  :P

Muszę zajrzeć do bębnów, robiłem wtedy wszystko kompleksowo, więc wypada po takim przebiegu zajrzeć do nich, jak tam okładziny na szczękach.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #301 dnia: Sierpień 05, 2025, 18:18:42 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Odebrałem paczkę z bakiem, , będę musiał zmienić w nim mocowanie pompy  i powinien być ok.  https://imgur.com/a/PFcrejt

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #302 dnia: Sierpień 06, 2025, 15:01:45 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3474
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
I w końcu mnie złapała wymiana baku w 125p. Zaskoczyłem się że w łańcuszkowym 115c bak jest bez powrotu z jedną rurką ( jak wymieniałem ze 3 lata temu z silnikiem poloneza był i powrót). Operacja się udała, ale niepokoi mnie fakt że pływak, który wcześniej działał bez problemu , teraz jak by wstaje ospale, i czasami trzeba puknąć w zegar aby się podniósł. W baku -+ z 15-20 litrów, masa czysta , ogólnie połączenie przewodów pewne i czyste a pokazuje mniej więcej ponad ćwiartkę skali. Czyżby się podwiesił? Pomijam przegrody w baku bo nic nie zawadza. Czy raczej problem połączenia elektrycznego lub samego wskaźnika lub pływaka.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #303 dnia: Sierpień 06, 2025, 18:11:34 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
A może problem w wysokości zbiornika?
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #304 dnia: Sierpień 07, 2025, 13:35:14 pm »

Offline jacek2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • borewicz 89
Może wyginanie nóżki pływaka coś pomoże??
kiedyś coś z tym kombinowałem i wyszło całkiem przyzwoicie...

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #305 dnia: Sierpień 08, 2025, 11:51:39 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3174
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & ML500'05 & Lancia Y'99 1.2 16V
Ja dziś zamieniłem słuzbowe 308 starej generacji na 308 akautlanej, jednak te auta dzieli przepaść pod niektórymi względami. Teraz będę sprawdzał wytrzymałosć słynnego puretecha.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #306 dnia: Sierpień 08, 2025, 18:27:28 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3474
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Może wyginanie nóżki pływaka coś pomoże??
kiedyś coś z tym kombinowałem i wyszło całkiem przyzwoicie...

Wymontowałem jeszcze raz pływak. Precyzyjnie ( o ile to możliwe) go włożyłem, nie odginałem ale mam wrażenie że rzemiosło ( bak) jest zrobiony na odp......  Jest poprawa znaczna, wskazania powróciły jak i jego startowanie po włączeniu zapłonu bez pukania w szybkę wskaźnika. . W starym baku mam wyrwany króciec od odpowietrzenia i zastanawiam się czym to przytwierdzić. Żywica? Klej epoxydowy? czy lutowanie? Może ktoś doradzi bo bak oryginał to niebo a ziemą a oprócz tego króćca jest szczelny i w niezłym stanie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2025, 18:33:18 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #307 dnia: Sierpień 08, 2025, 19:35:04 pm »

Offline ceva

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 399
    • Polonez Atu+, Polonez Kombi, Polski Fiat 125p
W starym baku mam wyrwany króciec od odpowietrzenia i zastanawiam się czym to przytwierdzić. Żywica? Klej epoxydowy? czy lutowanie? Może ktoś doradzi bo bak oryginał to niebo a ziemą a oprócz tego króćca jest szczelny i w niezłym stanie.


Lut jest najpewniejszy i najbezpieczniejszy.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #308 dnia: Wczoraj o 15:07:34 »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6772
  • Płeć: Mężczyzna
Ja dziś zamieniłem słuzbowe 308 starej generacji na 308 akautlanej, jednak te auta dzieli przepaść pod niektórymi względami. Teraz będę sprawdzał wytrzymałosć słynnego puretecha.

Masz już wersję po zmianach, czyli łańcuch zamiast tego durnego paska w oleju? Jeżeli tak, to zdaje się że tylko start&stop rozwala panewki oporowe no i prawdopodobnie przez brak docierania z wymianami po 1 i 5 tys. ten silnik żre olej.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E