Autor Wątek: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----  (Przeczytany 77200 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #300 dnia: Sierpień 02, 2025, 21:56:59 pm »

Online Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4922
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
W końcu coś zrobiłem przy poldku i mogę to napisać w wątku  <lol>

Po 72 tysiącach wymieniłem klocki hamulcowe z przodu. TRW trzymały się zadziwiająco długo. Zostało z zewnętrznych 2mm, z wewnętrznych koło półtora, zdecydowanie był czas wymienić. Akurat ktoś na allegro wystawił stary zapas fabrycznych klocków fiat/lancia. No i wleciały :) Bendix mnie przyzwyczaił do klepania młotkiem tak, że zapomniałem już jak prosto się wymienia w lucasach klocki. Pierwszy raz zrobiłem coś szybciej, niż zakładałem  :P

Muszę zajrzeć do bębnów, robiłem wtedy wszystko kompleksowo, więc wypada po takim przebiegu zajrzeć do nich, jak tam okładziny na szczękach.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #301 dnia: Sierpień 05, 2025, 18:18:42 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 754
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Odebrałem paczkę z bakiem, , będę musiał zmienić w nim mocowanie pompy  i powinien być ok.  https://imgur.com/a/PFcrejt

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #302 dnia: Sierpień 06, 2025, 15:01:45 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3475
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
I w końcu mnie złapała wymiana baku w 125p. Zaskoczyłem się że w łańcuszkowym 115c bak jest bez powrotu z jedną rurką ( jak wymieniałem ze 3 lata temu z silnikiem poloneza był i powrót). Operacja się udała, ale niepokoi mnie fakt że pływak, który wcześniej działał bez problemu , teraz jak by wstaje ospale, i czasami trzeba puknąć w zegar aby się podniósł. W baku -+ z 15-20 litrów, masa czysta , ogólnie połączenie przewodów pewne i czyste a pokazuje mniej więcej ponad ćwiartkę skali. Czyżby się podwiesił? Pomijam przegrody w baku bo nic nie zawadza. Czy raczej problem połączenia elektrycznego lub samego wskaźnika lub pływaka.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #303 dnia: Sierpień 06, 2025, 18:11:34 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2983
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
A może problem w wysokości zbiornika?
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #304 dnia: Sierpień 07, 2025, 13:35:14 pm »

Offline jacek2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
  • Płeć: Mężczyzna
    • borewicz 89
Może wyginanie nóżki pływaka coś pomoże??
kiedyś coś z tym kombinowałem i wyszło całkiem przyzwoicie...

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #305 dnia: Sierpień 08, 2025, 11:51:39 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3180
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & ML500'05 & Lancia Y'99 1.2 16V
Ja dziś zamieniłem słuzbowe 308 starej generacji na 308 akautlanej, jednak te auta dzieli przepaść pod niektórymi względami. Teraz będę sprawdzał wytrzymałosć słynnego puretecha.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #306 dnia: Sierpień 08, 2025, 18:27:28 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3475
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Może wyginanie nóżki pływaka coś pomoże??
kiedyś coś z tym kombinowałem i wyszło całkiem przyzwoicie...

Wymontowałem jeszcze raz pływak. Precyzyjnie ( o ile to możliwe) go włożyłem, nie odginałem ale mam wrażenie że rzemiosło ( bak) jest zrobiony na odp......  Jest poprawa znaczna, wskazania powróciły jak i jego startowanie po włączeniu zapłonu bez pukania w szybkę wskaźnika. . W starym baku mam wyrwany króciec od odpowietrzenia i zastanawiam się czym to przytwierdzić. Żywica? Klej epoxydowy? czy lutowanie? Może ktoś doradzi bo bak oryginał to niebo a ziemą a oprócz tego króćca jest szczelny i w niezłym stanie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2025, 18:33:18 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #307 dnia: Sierpień 08, 2025, 19:35:04 pm »

Offline ceva

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 403
    • Polonez Atu+, Polonez Kombi, Polski Fiat 125p
W starym baku mam wyrwany króciec od odpowietrzenia i zastanawiam się czym to przytwierdzić. Żywica? Klej epoxydowy? czy lutowanie? Może ktoś doradzi bo bak oryginał to niebo a ziemą a oprócz tego króćca jest szczelny i w niezłym stanie.


Lut jest najpewniejszy i najbezpieczniejszy.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #308 dnia: Sierpień 09, 2025, 15:07:34 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6785
  • Płeć: Mężczyzna
Ja dziś zamieniłem słuzbowe 308 starej generacji na 308 akautlanej, jednak te auta dzieli przepaść pod niektórymi względami. Teraz będę sprawdzał wytrzymałosć słynnego puretecha.

Masz już wersję po zmianach, czyli łańcuch zamiast tego durnego paska w oleju? Jeżeli tak, to zdaje się że tylko start&stop rozwala panewki oporowe no i prawdopodobnie przez brak docierania z wymianami po 1 i 5 tys. ten silnik żre olej.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #309 dnia: Sierpień 15, 2025, 22:04:17 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 754
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Korzystając z dnia wolnego, powoli przystosowuję bak pod szeroka pompę z boscha, pod pompę od abimexa. Rozwierciłem zgrzewy od mocowania boszomułowej pompy, przymierzyłem pompę od abimexa, jutro wiercę dziury pod śruby i jakoś muszę śruby zamontować w baku.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #310 dnia: Sierpień 20, 2025, 20:54:10 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 754
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Operacja przerobienia baku od boscha pod abimexa powiodła się. Jak pisałem wcześniej, usunięta została blaszka ze szpilkami do przykręcenia pompy od Boscha, następnie nawierciłem otwory pod pompę od abimexa, zrobiłem mocowania dla szpilek. Podsyłam to jako patent, gdyby komuś ukręciły się szpilki w baku, czy to od pompy, czy od czujnika poziomu paliwa. Wystarczy blaszka, z dwoma otworami i dwie śruby przyspawane do niej. Blaszkę ze śrubami wystarczy przełożyć od spodu i przykleić klejem epoksydowym blaszkę do wewnętrznej strony kryzy pod pompę paliwa / czujnik poziomu paliwa. Po tym zabiegu, bak został dodatkowo pomalowany i nakleiłem na niego cztery odboje które stosuje się aby klamka drzwi nie waliła w ścianę. Juto montaż do auta i z bakiem święty spokój na lata.






Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #311 dnia: Sierpień 28, 2025, 21:02:00 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 754
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Od kilku dni, próbuję ogarnąć legalizacje butli LPG. Nie sądziłem, że taka prosta niby procedura, jest prawnie tak skopana, że jestem w doopie. Jak już pisałem wcześniej, samochód ma brak przeglądu, bo przez kilka lat go doprowadzałem do stanu używalności, w miedzy czasie butla lpg straciła legalizację. W skrócie bez ważnej butli nie zrobię przeglądu, bez przeglądu nie wyjadę autem na ulicę (teoretycznie oczywiście). Telefon do zakładu gdzie dokonują legalizacji czy można przywieźć samą butlę, nie można. Tylko po co im samochód jak oni badają butlę i do tego "badania" muszą ją zdemontować. Ale szybki wgląd w cennik i legalizacja butli 240 zł, demontaż/montaż butli też 240 zł i tutaj jest rozwiązanie zagadki, biorą 240 zeta za odkręcenie 2 nakrętek 13 z pasów opasających zbiornik, dwóch nakrętek od przewodów sztywnych, zdjęcie dwóch przewodów typu linka z wielozaworu, 10 minut roboty i 240 zł w kieszeni mają dziady. Mówię gościowi, że w takim razie kupie używkę z papierami bo jelenia z siebie nie będę robił to się obraził i rozłączył. Teraz szybki przegląd rynku używanych butli i tutaj butli w koło od zatrzęsienia, a butli typu walec praktycznie brak. Może ma ktoś z was na sprzedaż butle do poldka, z minimum roczna legalizacją?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2025, 21:03:45 pm wysłana przez lukasz190 »

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #312 dnia: Sierpień 28, 2025, 21:14:46 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Nowa butla, to dużo większy koszt, wiec ja już bym odżałował te 2,5 stówki i niech se to wsadzą, byle papier był. Druga sprawa, to radziłbym się nieco pospieszyć, bo lada dzień podwyżki i zapłacisz kolejne 250 zł za przegląd (auta z LPG) a jak wejdzie reszta tych złodziejskich przepisów (oby nie szybko) to za spóźnienie się powyżej 90 dni ze zrobieniem przeglądu, zapłacisz 600 polskich złotych. O ile oczywiście wierzyć przeróżnym artykułom na necie. Dobrze, to już było. Jeszcze tylko brakuje kar jak z UFG, że zajrzą w cepik i jak ktoś niema pieczątki, to mu z automatu po dupie. Nieważne, że auto stoi 10 lat w krzakach.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #313 dnia: Sierpień 28, 2025, 21:34:40 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 754
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
250 zł to bym i ja odżałował, ale szkoda mi dawać tyle samo za demontaż i montaż butli, czyli łącznie 480 zł, a niech coś mu się w butli nie spodoba ( choć wygląda z zewnątrz jak nowa ze sklepu) to nie mam ważnej butli tak jak nie miałem i jeszcze prawie 5 stów w plecy.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #314 dnia: Sierpień 28, 2025, 22:22:02 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
250 zł to bym i ja odżałował, ale szkoda mi dawać tyle samo za demontaż i montaż butli
Aha, ok, chyba coś mi się pokiełbasiło, źle przeczytałem. Ci złodzieje chcą po 2,5 stówy za odkręcenie i drugie 2,5 za świstek? To grubo. No to już chyba "taniej" zamontować nową.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #315 dnia: Sierpień 28, 2025, 22:30:48 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13969
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
lada dzień podwyżki i zapłacisz kolejne 250 zł za przegląd (auta z LPG) a jak wejdzie reszta tych złodziejskich przepisów (oby nie szybko) to za spóźnienie się powyżej 90 dni ze zrobieniem przeglądu, zapłacisz 600 polskich złotych
moze sie nie odwaza, bo to jest bezprawne - wymyslone przez pisuara, a oni sie nigdy prawem i sprawiedliwoscia nie przejmowali

Mówię gościowi, że w takim razie kupie używkę z papierami bo jelenia z siebie nie będę robił to się obraził i rozłączył. Teraz szybki przegląd rynku używanych butli i tutaj butli w koło od zatrzęsienia, a butli typu walec praktycznie brak. Może ma ktoś z was na sprzedaż butle do poldka, z minimum roczna legalizacją?
moze rozlaczyl sie, bo ze smiechu wypuscil telefon z reki slyszac, że nie masz pojecia o czym mowisz,
pomijam juz fakt narzucania komus cennika i czasow pracy - wyjecie i wlozenie staarej butli nie zajmuje 10min, a bardziej godzine,
roboczogodzina na poziomie 200pln to nic dziwnego,
a ze po prostu dodaja cene robocizny, zeby miec zachecajaca cene samej homologacji to inna sprawa,

dlaczego nie masz pojecia o czym mowisz?
bo nie zarejestrujesz w cepiku uzywanej butli w innym aucie - kup taka za 300pln jak sobie na alledrogo wolaja, a maksymalnie sie sfrajerzysz,

nowa butla kosztuje od 400pln w gore, wiec cena badania jest ustalona idealnie - kupisz nowa i sie napocisz przy wymianie, albo pojedziesz i zaplacisz 480pln, ale palcem nie dotkniesz,
gdy butle kosztowaly 280pln to wygladalo tak samo, a moze nawet lepiej, bo legalizacja 250pln - nic nie zyskujesz, zawsze masz wyskoczyc z kasy, jak nie dla TDT to dla producenta butli
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #316 dnia: Sierpień 28, 2025, 22:46:03 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 754
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
W sensie czysto mechanicznym wymiana butli cylindrycznej, w której fazie montażu demontażu jest trudna? Więcej srania będzie przy tzw papierkologii. Czytając opinie w większości przypadków diagnosta sprawdza tylko czy butla ma legalizację i tyle, ale zawsze może się trafić służbista.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #317 dnia: Sierpień 28, 2025, 22:53:58 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
moze sie nie odwaza, bo to jest bezprawne - wymyslone przez pisuara, a oni sie nigdy prawem i sprawiedliwoscia nie przejmowali
No niestety, ale tu już nikogo nie obchodzi, czyje to były pomysły, bo jeśli im się to "spina" to wprowadzą jak najbardziej. Same podwyżki mają być od września. Auto bez LPG 150 pln, z gazem 250, ciągnik rolniczy chyba 90 (nie pamiętam) i coś było też o całkiem innej (dużo większej) kwocie za badanie samochodów z napędem 4x4, bo to więcej pracy, trzeba się bardziej przyłożyć i takie tam pierdolenie. Na razie stanęło na podwyżkach, które już są przesądzone, tak samo przesądzone są zmiany w samym badaniu, tylko nie wiadomo, kiedy to dopną. Do 30 dni spóźnienia ma być płatne 100% więcej, a im dłużej zwlekasz, tym więcej płacisz.Zdjęcia bryły pojazdu z trzech stron (że w ogóle był na SKP), oraz dodatkowe zdjęcie licznika z widocznym przebiegiem). Zdjęcia mają być przechowywane max 5 lat (przez SKP) co wymaga już czegoś w rodzaju serwera. Dodatkowo mają się dobrać do dupy wszystkim miłośnikom usuwania "ekologii" czyli DPF i podobne, co również wymaga inwestycji w odpowiedni sprzęt, (którego na razie chyba żadna stacja w Polsce nie posiada?). To wygląda tak, że stacje dostaną upragnione podwyżki, ale jednocześnie dostaną trochę więcej obowiązków (czy będzie jak z "przeglądami" instalacji LPG (na niektórych stacjach) czas pokaże. Niemniej, z głodu nie umrą, bo w ustawie miała być zapisana coroczna waloryzacja kwoty o wskaźnik inflacji. Może nareszcie zacznie im się opłacać ten interes bo oczywiście, do tej pory, cały sektor dokładał do interesu. Pewnie dlatego ciągle powstają nowe stacje.
nowa butla kosztuje od 400pln w gore, wiec cena badania jest ustalona idealnie - kupisz nowa i sie napocisz przy wymianie, albo pojedziesz i zaplacisz 480pln, ale palcem nie dotkniesz,
gdy butle kosztowaly 280pln to wygladalo tak samo, a moze nawet lepiej, bo legalizacja 250pln - nic nie zyskujesz, zawsze masz wyskoczyc z kasy, jak nie dla TDT to dla producenta butli
No właśnie nieraz już słyszałem, że to jest tak obliczone, że tzw "legalizacja" w ogóle się nie opłaca w stosunku do kupienia nowej butli. Ale jak już się odezwałeś, to jak to jest z tymi butlami? Kupujesz nową i dostajesz do niej homologację i możesz sobie sam to wymienić? Czy jednak trzeba jechać do "fachowców"? No bo przecież BHP i takie tam. Ale znów do wymiany butli gazowej przy kuchence, chyba nikt nie wzywa gazownika z uprawnieniami? A może powinien?   <lol2>
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2025, 22:57:01 pm wysłana przez Buźka »

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #318 dnia: Sierpień 28, 2025, 23:45:25 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13969
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
W sensie czysto mechanicznym wymiana butli cylindrycznej, w której fazie montażu demontażu jest trudna?
nikt nie powiedzial, ze to jest trudne, ale pewnie cena jest taka sama za cylinder i toroid,
druga srawa, ze to mogloby kosztowac stowe, ale wtedy homo mialbys za 350 lub 400,
trzecia sprawa, ze teoretycznie to do homologowana butla powinna byc pusta, a wiec powinni  wyciagnac z niej gaz (a potem najlepiej,zeby wpuscili to co bylo) - do tego jest konkretne urzadzenie

Czytając opinie w większości przypadków diagnosta sprawdza tylko czy butla ma legalizację i tyle, ale zawsze może się trafić służbista.
moj cos tam wklepywal sobie w komputerku, ale chetnie sie dowiem, gdy ktos sprawdzi to za mnie,
sam nie zamierzam, a za rok bede mial duzy problem, bo mam w jednym aucie Vgen, ktora skonczy 20lat

Same podwyżki mają być od września.
sledze dziennik ustaw, gdy pojawi sie obwieszczenie lub rozporzadzenie, to bedzie 14dni przed podwyzka,
same podwyzki to wiadome bylo, ze kiedys nastapia, tylko ze przywala 50% na kazde to troche boli,
ale te kary to ich pojebalo - ze ta ryza malpa wziela pisuara do ministerstwa to jakas abberacja,
ten pisuar Bukowiec juz kilka lat temu za panowania kaczora dyktatora forsowal kare podwojnej oplaty, a teraz za firdojczlanda wymyslil potrojna cene,
gdy jotuber/y czolobitnie tlumaczyl, ze to nie jest tak, ze te auta bez przeglady w cepiku jezdza zepsute, tylko wiekszosc ich nie jezdzi bo stoi rozebrana w garazu - to tak pomoglo, ze stanelo na poczwornej cenie,
ciekawe, czy alfons to podpisze

Kupujesz nową i dostajesz do niej homologację i możesz sobie sam to wymienić?
oczywiscie,
tylko nie wymieniaj jej przy diagnoscie na SKP ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Odpowiedź #319 dnia: Sierpień 31, 2025, 23:06:14 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3225
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
czy alfons to podpisze
Po pierwsze, to prezydent nie podpisuje rozporządzeń  <idiota>  Przy nich jest pełna dowolność urzędasów z ministerstw, a niewolnicy obywatele nie mają totalnie żadnego wpływu na to, kto tam jest zatrudniany i co wymyśli...
A po drugie, to co Ci przeszkadza prostytucja? Podobno zawód jak każdy inny ;) Jak dla mnie najuczciwsza forma relacji huop-baba.

A w temacie.
W ostatnim czasie:
Podładowałem akumulator w kombi, bo stało już ze 4 miesiące nieużywane.
Dorobiłem sobie do CFa olejarkę do łańcucha. W prawdzie w tym sezonie raczej nie pęknie nawet 3k km, ale wala się tyle różnych resztek olejów po obejściu, że trzeba to wreszcie gdzieś zutylizować  :P :P :P
W WSCe poprawiłem wyprzedzenie zapłonu. Zaczęła jakby lepiej odpalać, choć i tak czeka mnie ponowna zabawa z wałkiem startera, bo raz, że nie odbija (mea culpa zastosowałem zły oring). A dwa, że już połowa zębów na wielowpuście poszła się chędożyć... Współczesne części do tych motocykli to niesamowite guano. No i w tym tygodniu wybieram się na przegląd. Od ostatniego prawdopodobnie (pomijając drogę z SKP), zrobiłem cały 1 km XD I kupiłem nowy akumulator. Stary padł na amen praktycznie równo z końcem gwarancji... W sumie nie wiem poco to aku, skoro "babcia" i tak praktycznie nie jeździ.

W kombi. zmieniłem i "na sucho" wyprałem fotele. Nie sądziłem, że kiedyś to powiem, ale te taborety pasują do niego zdecydowanie lepiej. I chyba są nieco lepiej wyprofilowane jak Relaksy :| Z minusów tego rozwiązania, w samochodzie zaczęło śmierdzieć myszami... Pomimo zabezpieczenia folią, na fotelach widać było troche mysich bobków.
No i się przejechałem. Nie wiem po raz który to piszę, ale to auto na prawdę robi banan na ustach <lol> Aż szkoda sprzedawać...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2025, 23:27:00 pm wysłana przez Gomulsky »