Autor Wątek: Montaż kalamitek w końcówkach drążów kierowniczych i sworzniach  (Przeczytany 24436 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Montaż kalamitek w końcówkach drążów kierowniczych i sworzniach
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 25, 2020, 13:10:28 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Sworznie dostępne są TRW, RTS, widziałem chyba też Mooga. Końcówki również dostępne bardzo dobre RTS, jest nawet Lemforder. Także nie ma sensu bawić się w kalamitki i kupować MT czy Delphi. Nie wiem dlaczego większość użytkowników Poloneza i Fiata żyje w przekonaniu, że istnieją tylko te dwie firmy.

Nie wiem co mają"te dwie firmy" do usprawnienia konserwacyjnego. Nawet wszystkie, które wymieniłeś.

Smarowanie raz do roku przedłuża resurs przegubów.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: Montaż kalamitek w końcówkach drążów kierowniczych i sworzniach
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 25, 2020, 18:56:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Sworznie dostępne są TRW, RTS, widziałem chyba też Mooga. Końcówki również dostępne bardzo dobre RTS, jest nawet Lemforder. Także nie ma sensu bawić się w kalamitki i kupować MT czy Delphi. Nie wiem dlaczego większość użytkowników Poloneza i Fiata żyje w przekonaniu, że istnieją tylko te dwie firmy.

Nie wiem co mają"te dwie firmy" do usprawnienia konserwacyjnego. Nawet wszystkie, które wymieniłeś.

Smarowanie raz do roku przedłuża resurs przegubów.
tylko pod warunkiem,ze zmaru ubywa z przegubow,
 a normalnie nie ubywa,bo gumka go utrzymuje
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.