1. Nie zmieniał tarcz z tyłu na bębny, impreza jest droooga, a jedynym plusem jest to ze nie będziesz musiał zaglądać do tyłu co roku, tylko raz na pięć lat, żeby zmienić okładziny.
2. Sama zmiana serwa i pompy to nie jest najgorsza robota. Trzeba wywiercić 3 nowe dziurki, powiększyć odrobinę dziure na sam sworzeń serwa, i przełózyć wspornik. Ze względu że sprżęgło pójdzie otworem po prędkościomierzu, musisz go przełożyć.
U mnie z linką sprżegła były jajka, dlatego ze w dwóch sklepach nie milei prawidłowej linki do lukasa. Stara jest za krótka całościowo, linka jaką mi dali jako "od plusa" miała za długi odcinek między łapą a mocwaniem przy skrzyni. Dopeiro roverowska po dołożeniu "dystansu" od strony pedałów podpasowała idealnie.
3. jak będziesz zmieniał tyko zaciski, jarzma i płytki jarzmo-zwrotnica, to się narobisz mniej niż my
Ale i tak musisz zmienić przeowdy elastyczne. pocelam tez zmienic sztywne (jak rozkrecisz stare to jesteś wielki). Najlepiej nie kombinuj z przelotkami bo popłyniesz tak jak ja, pamietaj też że "przelotka" to będzie kawałek rury. Nie wkręcisz jej w pompe od góry, bo wypadnie na zbiorniczkacz. Zamiast tego plecam poszukanie zakładu gdzie robią przewody na zamówienie. Po prostu zamawiasz dwa przewody (długości podałem w wątku "długośc przewodów hamulcowych"- te pasowały, nawet z "pętelką") i na każdy prosisz końcówkę jedną M10x1 a drugą M10x1.25.
Pamiętaj że jeżeli masz zaciski za osią, to trzebay żeby dac je przed oś przespawać wspornik mocowany do podłużnicy. A to dlatego że przy skręcie zabraknie Ci przewodu elastycznego albo walnie go sprężyna (koło przy skręcie zewnętrznym skręcone jest bardziej niż przy wewnętrznym).
Jak dasz za oś, to pamiętaj ze dŹwignia zwrotnice zasłoni jedną śrube jarzma, a jest ona na imbus. Najlepiej ją zastapić identycznej długości sześciokątną, wtedy wystarczy j ą poluzować a jarzmo zejdzie, ale to akurat jest szczegół.
Ja przekładałem wszystko ze zwrotnicami, także zabawa była przednia bo przeguby kulowe się nie wszystkie nadawały do dalszej ekspoatacji.
Aha: same zwrotnice są IDENTYCZNE różnią się tylko płytki pod zwrotnicami do mocowania jarzm.