GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > Mechanika

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II

(1/3) > >>

święty:
No to się muszę pochwalić po wreszcie po miesi?cu pracy przejechałem pierwsze kilkana?cie metrów na wtrysku - jak na razie chodzi to trochę ko?lawo ale mam nadzieję że w przyszłym tygodniu zrobię już pierwsz? jazdę miejsk?.

A problemów zgromadziło się kilka:

- brak pozycjonowania wału korbowego , w końcu po wielu próbach padł czujnik Halla  :|
- przy okazji testowania czujnika okazało się że mam zapłon opóżniony o 60 stopni (w złym położeniu zamontowałem czujnik)
- no więc przyst?piłem do załatwienia sobie czujnika z GLi z kabelkiem, ale trzeba było dorobić uchwyt więc trochę gięcia i cięcia blachy aluminiowej (3 próby) oraz piłowanie dekla od rozrz?du (tak żeby wszedł tam czujnik)


Na razie pozostały tylko 2 - skopana obsługa wolnych obrotów (bł?d w programie powoduj?cy że jak s? za duże to je zwiększa zamiast zmniejszać  :P )
I wczoraj usunięte gubienie pozycjonowania wału powyżej 3000 obrotów.

No i przegi?łem z dawkami paliwa bo kopcił na czarno jak diesel (miał problemy z zapaleniem bo go zalewało)

Mam nadzieję że dzi? po poprawieniu wszystkich błędów zacznie chodzić w miarę noramalnie.

Trzymajcie kciuki.

Eater#851:
Trzymamy...

mastah22:
kciuki...

i czekamy na foty... :twisted:

święty:
Ok - foty będ? w tym tygodniu - muszę znale?ć tylko jaki? serwer....
A co do dawek paliwa to znalazłem bł?d w programie (kolejny) - pomyliłem zmienn? przy liczeniu ilo?ci paliwa więc dostawał 5-10 razy więcej niż mógł spalić - to tłumaczy fakt że spalił 2 litry benzyny w ci?gu 20-30 minut  pracy na 2000 obrotach !
Dzi? po poprawach postaram się odpalić i może nagram jaki? filmik cyfrówk? !

Piotrek_:
|więty, pode?lij mi na piter@sqad.pl, a ja to umieszcze na serwie

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej