GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > Mechanika

Gażnik oryginalny czy od 1,6 do DOHC?

(1/2) > >>

misiuto nz:
Jakie sa plusy i minusy tych i tych?
Dzieki.
Pozdrawiam.

vox+241:
Z tego co czytam to zdania s? podzielone jedni uwazaj? ze na tym od 1.6 nie bedzie miał takich osi?gów jak na oryginalnym, w oryginalnym jest problem z automatycznym ssaniem, je?li masz gaz to raczej ten od 1.6.
Poczekaj na wypowiedzi speców DOHCowych ,Seru Mrozka Elwooda.......

odiss:
i Pitera

vox+241:
no wła?nie te "...."oznaczały tych niewymienionych  8)

SerU#408:
I zdania nadal będ? podzielone. Je?li masz zamiar je?dzić na gazie, to praktycznie jeden kij jaki to będzie ga?nik (we? jednak pod uwagę, że trudno dorwać mikser do  ga?nika z DOHC)

Przy benzynie można zacz?ć się rozpisywać. Mnie w oryginalnych DOHC-owych ga?nikach drażni automatyczne ssanie, które często lubi szwankować i wpływać na ogromne spalanie. Poza tym dostępno?ć czę?ci zamiennych do tych ga?ników też pozostawia dużo do życzenia.

Poldkowy ga?nik można tak podszykować, że spokojnie będzie sobie radził z silnikiem 2.0 (obróbka przelotów, dysze, rurki emulsyjne, regulacja etc.)

Generalnie sprawa otwarta i uzależniona od stanu oryginalnego ga?nika i dostępu do miksera w przypadku LPG. Ja jeżdżę na ga?niku poldka, Piter też i nie narzekamy :mrgreen:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej