Autor Wątek: V-mmax  (Przeczytany 53988 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

V-mmax
« Odpowiedź #180 dnia: Kwiecień 12, 2009, 16:52:02 pm »

lesiok85

  • Gość
Ja swoim GLE 92 na PB poleciałem max 120km/h więcej nie chciał dać. Przebieg auta 65tys. Czemu nie chciał więcej polecieć? Silnik?

V-mmax
« Odpowiedź #181 dnia: Kwiecień 18, 2009, 19:20:16 pm »

wojdi1

  • Gość
ATU GSI LPG dzisiaj na prostej drodze 150 kmh na V biegu i 4500 obr. Ciekawe czy da rade jeszcze coś z niego wycisnąć  :D

V-mmax
« Odpowiedź #182 dnia: Grudzień 30, 2009, 20:04:01 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Ja mam Caro plusa 1.6 GSI i bez problemu na gazie wyciągnołem 170km/h na benzynie nie sprawdzałem ale myśle ze podobnie pójdzie
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

V-mmax
« Odpowiedź #183 dnia: Grudzień 30, 2009, 20:46:22 pm »

Meyron

  • Gość
Cytat: "pold20"
Ja mam Caro plusa 1.6 GSI i bez problemu na gazie wyciągnołem 170km/h na benzynie nie sprawdzałem ale myśle ze podobnie pójdzie


Jaką wartość przy tej prędkości wskazywał obrotonierz, pamietasz może? No i jak zniósł to silnik ?

V-mmax
« Odpowiedź #184 dnia: Grudzień 30, 2009, 20:48:29 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2874
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
pewno bylo cos kolo 5000-5500rpm
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

V-mmax
« Odpowiedź #185 dnia: Grudzień 30, 2009, 21:54:02 pm »

200sx

  • Gość
osobiscie GSI kombi poleciało 180km/h na 15" 195/50

 licznik wzkasywał mi 160km/h,za mnąjechał kolega FALO i mówił ze on na 185/70R13 miał 180km/h a ja go wyprzedzałem,

wiec licznik licznikowi nierówny,tak samo jak wyprzedzam swoją przy 240km/h ludzi co maja na licznikach 200 (za duze koła posiadają) ...

[ Dodano: 30 Gru 2009 21:54 ]
powiem tak,kto mnie zna ze starsztch forumowiczy,wie ze ohv przetrwa wiele katów jesli jest dobre :D

V-mmax
« Odpowiedź #186 dnia: Grudzień 30, 2009, 21:58:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2874
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
nie tylko Twoje OHV sporo przetrwalo. moje tez sporo dostalo. a teraz zal mi dupe sciska ze sie go pozbylem  :roll:
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

V-mmax
« Odpowiedź #187 dnia: Grudzień 31, 2009, 11:04:45 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Miałem wtedy na obrotomierzu około 5000obr/min. Silnik bez problemu to znosi bo dość często jeżdżę w granicach 150 -170 km/h. Może to dlatego że moja maszyna przejechane niecałe 90 tys. km i chodzi na oleju Castol 10W40.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

V-mmax
« Odpowiedź #188 dnia: Grudzień 31, 2009, 11:39:30 am »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1907
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Mój biedny, spracowany 1.6 OHV Abimex leci wciąż ok. 160km/h (licznikowo oczywiście) Ciekaw jestem jak będzie pracował jak w końcu wyrwę ten silnik i zrobię z uszczelką pod głowicą i pierścieniami - w końcu cały czas silnik nie pracuje na max swoich możliwości...

V-mmax
« Odpowiedź #189 dnia: Grudzień 31, 2009, 12:02:19 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Myślę że długo poprawie swój wynik bo planuje przekładkę na Fiat 2.0 DOHC z osprzętem od GSI. Jak swap się uda to licznikowe 200 km/h chyba będzie mało :D
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

V-mmax
« Odpowiedź #190 dnia: Grudzień 31, 2009, 12:34:56 pm »

Grejfrut

  • Gość
i co ci po 200 licznikowych :) może lepiej przeskalować licznik aby od razu 300 wskazywał :) ale jak to sie ma do rzeczywistej prędkości.....

V-mmax
« Odpowiedź #191 dnia: Grudzień 31, 2009, 12:46:01 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Cytat: "pold20"
Myślę że długo poprawie swój wynik bo planuje przekładkę na Fiat 2.0 DOHC z osprzętem od GSI. Jak swap się uda to licznikowe 200 km/h chyba będzie mało :D

niestety musze Cie zmartwic ze nie osiagniesz takiej predkosci z tym silnikiem na tym osprzecie w wersji podstawowej ;)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

V-mmax
« Odpowiedź #192 dnia: Grudzień 31, 2009, 14:26:15 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Wiem że na przekładce się to nie skończy. Na 2.0 chciałbym uzyskać 130KM i to by wystarczyło do sprawnego przemieszczania się. Jeśli to mi się uda uzyskać to kupuję Atu Plusa w którego będę chciał włożyć trochę większy silnik.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

V-mmax
« Odpowiedź #193 dnia: Grudzień 31, 2009, 17:48:42 pm »

pablo686

  • Gość
Mój GSI (przebieg 151 tys km) licznikowo bez problemów 150-160 km/h, to nie jest maks(jak to sie ma do rzeczywistości sprawdze jak od ojca pozycze GPS-a). Trasa z Płońska do Wawy pokonywana co tydzień, a silnik raczej dobrze to znosi:))Tylko fabryczne hamulce sa za słabe:))

V-mmax
« Odpowiedź #194 dnia: Styczeń 03, 2010, 10:17:49 am »

Offline patrick

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Przejścióweczka :P
Rodziców gsi z przebiegiem gdzies ok 112tys na lpg tez 150-160km/h wiecej nie miałem sie gdzie rozpedzic bo juz zakrety były. Natowiast swoim 1.6 gli Bosch na samej benzie jechałem jak narazie 150km/h w 5 osób
Bo długość trąbienia
Zalezy od stopna wkur*ienia;p

V-mmax
« Odpowiedź #195 dnia: Styczeń 03, 2010, 15:47:05 pm »

wito

  • Gość
GSI przebieg 88 tyś cztery osoby na pokładzie LPG 160 km/h według nawigacji licznikowo pochodziło 180 ;D (lekko z górki było)

V-mmax
« Odpowiedź #196 dnia: Styczeń 03, 2010, 15:58:32 pm »

Offline Marcin [oo==oo]

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 60
  • Płeć: Mężczyzna
    • DF '75,DF '83 Atu '96, Insignia '09
atu 1.4 z przebiegiem 155 tyś licznikowo 200 km/h :) na prostym odcinku A4 z Poznania
Natomiast DF licznikowe 150 na benie. Jak byl gaz dobrze ustawiony to ok 140 na gazie
Nazywam sie Polski Fiat 125p
Moge sie podobac...
Łatwo mnie polubic...
Przyjemnie prowadzic...
Żyję w zgodzie z moim wlascicielem

V-mmax
« Odpowiedź #197 dnia: Styczeń 03, 2010, 16:06:10 pm »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
Caro 1.4 na gazie 180

V-mmax
« Odpowiedź #198 dnia: Styczeń 07, 2010, 13:42:12 pm »

mlodyZBW

  • Gość
ja swoim atu plus 1.6 gli BOSCH leciałem prawie 170 z górki na obwodnicy Krakowa natomiast na prostej to V-max 155 i więcej nie chce lecieć ale i tak jest nieźle dzisiaj dopiero wybiło pierwsze 100 tyś kilometrów  :D dodam że na benzynie bo gazu ten poldżer nigdy nie widział i nie zobaczy :D

V-mmax
« Odpowiedź #199 dnia: Styczeń 07, 2010, 17:26:36 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
mojego kolegi atu 2001 z przebiegiem 70kkm poleciał 150 na pb ito na 3 garach :D  bo sie rozleciał jeden wtryskiwacz :mrgreen:
Powered by Lpg.