Autor Wątek: V-mmax  (Przeczytany 53879 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

V-mmax
« Odpowiedź #220 dnia: Styczeń 14, 2010, 22:14:41 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
sasiad mial 96 chyba marzec albo maj i mial -prawdopodobnie bylo to opcjonalne (na zamowienie)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

V-mmax
« Odpowiedź #221 dnia: Styczeń 14, 2010, 22:50:51 pm »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
no ja mam 96`z konca listopada i jest bez hudrauliki, jak dla mnie to dobrze ,jedna rzecz mniej, ktora moze sie zepsuc ,chociaz niewiem jak to sie sprawdza, a po czym odroznic bosha od abimexa po otwarciu maski ,po cewkach np da sie??

V-mmax
« Odpowiedź #222 dnia: Styczeń 14, 2010, 23:19:45 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1907
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Cytat: "shov"
po czym odroznic bosha od abimexa

Było setki razy ;) Najłatwiej po kole pasowym - w abimexie ząbków jest jak na lekarstwo - boschu w czort i trochę

V-mmax
« Odpowiedź #223 dnia: Styczeń 15, 2010, 10:15:01 am »

Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 567
A jak sprawdzić czy abimex ma hydraulikę?

V-mmax
« Odpowiedź #224 dnia: Styczeń 15, 2010, 11:44:24 am »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Namacać ten nadlew na bloku pod kolektore ssącym, powinno dać się wyczuć wkręcone zaślepki w kanał zasilający popychacze.

V-mmax
« Odpowiedź #225 dnia: Styczeń 15, 2010, 18:50:29 pm »

danio-1979

  • Gość
ja mam poldka 1.8 dohc na abimeksie skrzynia orginalna poloneza most rowniez kola 1857013 silnik po remoncie i nie moze sie wiecej bujnac niz 145kmh co moze byc przyczyna ze rozpedza sie do 145 a nie wiecej a jak mialem 1.6 ohc to nawet myknal 170 na tej samej skrzyni i moscie. moj 1.8 dohc z fiata 132 zaadaptowalem go dzieki wskazowka elwooda spojrz na fotki pod moim postem . taki mam silnik. to sa fotki z mojego poldka

V-mmax
« Odpowiedź #226 dnia: Styczeń 15, 2010, 18:52:36 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Cytat: "danio-1979"
ja mam poldka 1.8 dohc na abimeksie skrzynia orginalna poloneza most rowniez kola 1857013 silnik po remoncie i nie moze sie wiecej bujnac niz 145kmh co moze byc przyczyna ze rozpedza sie do 145 a nie wiecej a jak mialem 1.6 ohc to nawet myknal 170 na tej samej skrzyni i moscie. moj 1.8 dohc z fiata 132 zaadaptowalem go dzieki wskazowka elwooda spojrz na fotki pod moim postem . taki mam silnik. to sa fotki z mojego poldka

piękny przykład jak abimex muli DOHC :D
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

V-mmax
« Odpowiedź #227 dnia: Styczeń 15, 2010, 18:56:03 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Cytat: "Leonek1321"
piękny przykład jak abimex muli DOHC

a raczej mapy tego wtrysku i zapewne wydech seryjny  :roll:  :wink:  to samo sie dzieje w przypadku postawienia go na szprycy z GSi
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

V-mmax
« Odpowiedź #228 dnia: Styczeń 15, 2010, 19:31:46 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
wiem , dlatego uważam zę DOHC albo na gaźniku albo na seryjnym wtrysku , w innym wypadku pozostaje nowe strojenie ... :roll:
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

V-mmax
« Odpowiedź #229 dnia: Styczeń 15, 2010, 20:19:48 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
Cytat: "Leonek1321"
w innym wypadku pozostaje nowe strojenie ...
chociaz nowe strojenie itak duzo wiecej nie da, przy tak małej przepustnicy i wtryskiwaczu
Powered by Lpg.

V-mmax
« Odpowiedź #230 dnia: Styczeń 16, 2010, 19:04:35 pm »

danio-1979

  • Gość
to co byscie radzili

V-mmax
« Odpowiedź #231 dnia: Styczeń 16, 2010, 19:21:18 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
Cytat: "danio-1979"
to co byscie radzili
zmienic wtrsyk, ten co masz zamula silnik, albo mozesz załozycz jakas wieksza przepustnice i wtryskiwacz, chociaz wielopunkt to byłby wilopunkt...
Powered by Lpg.

V-mmax
« Odpowiedź #232 dnia: Styczeń 16, 2010, 19:27:56 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2874
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
albo wyregulowac zaplon :P
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

V-mmax
« Odpowiedź #233 dnia: Styczeń 16, 2010, 19:55:40 pm »

danio-1979

  • Gość
to w moim przypadku jak go wyregulowac przy abimexie?bo mam czujnik polozenia walu, a przepustnica(uklad wtryskowy) moze od vectry 1.8 na jednopunktowym wtrysku by podeszla tam jest wieksza

[ Dodano: 16 Sty 2010 19:59 ]
zeby zalozyc wielopunkt to pewnie jest za duzo kombinacji bo moj dohc ma wszystko od sedrynego abimexa "wtryskiwacz przepustnica sonda komputer kolo pasowe czujnik polozenia walu itp
a zaplon jak wyregulowac

V-mmax
« Odpowiedź #234 dnia: Styczeń 16, 2010, 19:59:29 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2874
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
zaloz zaplon z gaznikowca i wtedy sie pobaw, mozesz tez zalozyc pompe paliwa od rovera albo GSI. wieksze cisnienie paliwa = wieksza dawka paliwa. nie bez powodu moje OHV palilo 20/100 ale na 4 biegu wkrecal sie do odcinki
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

V-mmax
« Odpowiedź #235 dnia: Styczeń 16, 2010, 20:07:31 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3767
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Cytat: "mlodyolek#1934"
wieksze cisnienie paliwa


Które i tak jest ograniczane. Warto byłoby razem z pompą dorzucić regulator ciśnienia, dzięki któremu wyregulujemy jak trzeba. Sama zmiana pompy gówno da.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

V-mmax
« Odpowiedź #236 dnia: Styczeń 16, 2010, 20:09:54 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2874
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Multec, mylisz sie panie kolego. niby jest regulator cisnienia zaraz obok wtryskiwacza ale i tak zbytnio nie pracuje przy pompce ktora daje ponad 3.5 bara. sprawdzone na swoim samochodzie.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

V-mmax
« Odpowiedź #237 dnia: Styczeń 16, 2010, 20:15:26 pm »

JaCoB

  • Gość
Cytat: "mlodyolek#1934"
sprawdzone na swoim samochodzie.


tym spalaniem 20/100?  :)

Tym tokiem rozumowania jakby zasadzić ( dla zobrazowania sytuacji ) pompe z promu kosmicznego która będzie miała miliard barów, auto będzie palić 300/100 i wkręcać się do odcinki ostatnim biegu  :lol:  :D

Po coś są te regulatory, które jak sama nazwa wskazuje "regulują" ;)

V-mmax
« Odpowiedź #238 dnia: Styczeń 16, 2010, 20:22:36 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2874
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
JaCoB, zgoda. widziales rozebrany regulator cisnienia paliwa w abimexie  :?:  ja widzialem  :mrgreen:  nie radze rozbierac bo potem mozna tego nie zlozyc. sprezynka jak w zapalniczce, membrana tez nie zbyt gruba. ten regulator ma dwie mozliwosci :D albo puszcza paliwo albo nie :D no chyba, ze moje 3 wtryski byly wadliwe. w tym wypadku przyznam sie do bledu i przeprosze za wprowadzanie w blad.
Cytat: "JaCoB"
Tym tokiem rozumowania jakby zasadzić ( dla zobrazowania sytuacji ) pompe z promu kosmicznego która będzie miała miliard barów, auto będzie palić 300/100 i wkręcać się do odcinki ostatnim biegu  
podejrzewam ze napewno rozsadziloby ten regulator razem z wtryskiem :D
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

V-mmax
« Odpowiedź #239 dnia: Styczeń 17, 2010, 11:59:51 am »

danio-1979

  • Gość
a jakbym wstawil jednopunkta od vectry 1.8 to zmieni sie cos na lepsze. tam jest wieksza przepustnica i wtryskiwacz podaje inna dawke paliwa. i jakby to sie odnioslo w`stosunku do lpg