Autor Wątek: V-mmax  (Przeczytany 53597 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #260 dnia: Marzec 08, 2011, 10:29:34 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Dla tych co zaraz będą gadać że przekłamanie,że jechałem 160 itd. Powiem że nawigacja pokazała 179km/h.
Ja wierze mogło tyle być bo sam tyle jechałem na tej autostradzie jak miałem 1.6 GSI
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #261 dnia: Marzec 08, 2011, 11:55:32 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Za czasów świetności na mościw 3,9 mój poldoford poszedł 180 km/h, na więcej nie miałem ochoty.

Obecnie Vmaxx na moście 4,1 160 km/h, silnik kaplica, zaczyna zostawiać niebieskie chmurki jak ruszam.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #262 dnia: Marzec 15, 2011, 11:30:28 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wczoraj w ramach testów nowo wykonanego kolektora dokęciłem swojego borkostworka na LPG na IV biegu na 7000RPM bo się zagapiłem. Most 4,1 opony 165/70R14. Na PB coś dzieje się z paliwem bo silnik jakoś niemrawo w porównaniu z LPG kręci się powyżej 6000RPM.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #263 dnia: Kwiecień 07, 2011, 22:33:33 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1689
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
hmmm mam pytanie czy licznik u mnie w boschu jest aż takim optymistą bo dzisiaj  mi na 3 biegu przy obrotach coś +/-5000 rpm pokazał 120 km/h i się jeszcze rozpędzał.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #264 dnia: Kwiecień 07, 2011, 22:46:20 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Następnym razem weź nawigację.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #265 dnia: Kwiecień 10, 2011, 08:50:41 am »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'

1.6GSi z przebiegiem 74.5tys. km. Autostrada z Krakowa do Katowic. Nie było to z górki.
Nie działał tylko pływak od paliwa. :P
Dla tych co zaraz będą gadać że przekłamanie,że jechałem 160 itd. Powiem że nawigacja pokazała 179km/h.
Ja jeżdżę najwyżej 4000-4500obr na piątce ale nigdy nie zdawałem sobie sprawy że mogę jechać aż tak szybko.
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #266 dnia: Kwiecień 10, 2011, 09:07:58 am »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 785
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
.W ubiegłym roku kiedy swój GSI testowałem na trasie Piaseckiej [droga szybkiego ruchu] to na 5 tym biegu na LPG osiągnąłem 160 km/h,ale  miałem jeszcze trochę zapasu na pedale przyspieszenia.Prawdopodobnie osiągnął bym większą prędkość [może 165-170 km/h] gdybym do oporu wcisnął pedał,ale droga była za krótka,więc musiałem zwolnić.Na benzynie jeszcze nigdy nie testowałem jaką max V bym osiągnął ,ale myślę że około ~~180 km/h to by było prawdopodobne. :?: :D : :D Dlatego też ,ta prędkość uzyskana przez kolegę, jest bardzo prawdopodobna . ;)

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2011, 10:30:08 am wysłana przez Mardas#1946 »
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #267 dnia: Kwiecień 10, 2011, 10:01:46 am »

Online Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2285
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
chyba po 10 min wciskania gazu w podłogę tak że mało co noga nie wyjdzie na przekładni kierowniczej 180 na seryjnym zawiasie i Polskich drogach  to "u drzwi twoich stoję Panie"  dajcie spokój. .Mój wynik to 160 i nigdy więcej tym samochodem tyle nie pojadę
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #268 dnia: Kwiecień 10, 2011, 11:16:41 am »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Zgadzam się z Mariusz#1926, ja swoim osiagnąłem 150 i mógł więcej, ale odpuściłem. Na naszych drogach i seryjnym zawieszeniu więcej to strach.
Dlatego dziwię się jak widzę np. UNO, które ciśnie 130 na nierównej drodze. ;)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #269 dnia: Kwiecień 10, 2011, 12:25:43 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Ja leciałem swoim GLD na prostej drodze równe GPSowe 131km/h ale na kiepskich oponach i na nieustawionej zbieżności, więcej za cholerę bym nie chciał drugi raz bez wymiany opon i ustawienia dobrego zbieżności.

Za to most cichutki. :)

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #270 dnia: Lipiec 27, 2011, 22:10:16 pm »

metiu91

  • Gość
Witam moze ktos z was juz mial taki problem
mam 1,6GLi  Bosch i na ekspresówce szedl 120 do 130 mial ciezko a 140 z górki  powiedzcie mi co moze byc przyczyna
pozdrawiam

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #271 dnia: Lipiec 27, 2011, 22:15:33 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Pomyliłeś tematy.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #272 dnia: Lipiec 29, 2011, 15:44:00 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
Mój truck plus 1.9 GLD leciał 130km/h żeby zdjąć budę z paki to by te 140 książkowe poszedł

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #273 dnia: Lipiec 29, 2011, 21:39:04 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Witam moze ktos z was juz mial taki problem
mam 1,6GLi  Bosch i na ekspresówce szedl 120 do 130 mial ciezko a 140 z górki  powiedzcie mi co moze byc przyczyna
pozdrawiam

hehehe, przykład klasycznego Boscha :) mozesz probowac podmienic kompa na 002 ale czy cos pomoze to jeden Pan Bog wie ;)
ten wtrysk juz tak ma ,jeden chodzi ok a 95% przypadkow j/w
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2011, 21:40:35 pm wysłana przez SeBa »
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #274 dnia: Lipiec 29, 2011, 23:01:12 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
Ja ostatnio 4tyś obrotów, 5bieg, 3 osoby plus 60kg bagażu, standardowe opony, licznikowe 140, według obrotka też.

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #275 dnia: Lipiec 29, 2011, 23:02:25 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3440
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
hehehe, przykład klasycznego Boscha  mozesz probowac podmienic kompa na 002 ale czy cos pomoze to jeden Pan Bog wie 
ten wtrysk juz tak ma ,jeden chodzi ok a 95% przypadkow j/w
masz 5racje
 ja swoim w 4 osoby na trasie rozpędziłem się do ( prawie 5 tys obrotów a przy 120km/h mam prawie 4 tys obr).160km/h ale chyba deptałem go z 10 km i na IV BIEGU, GSI fakt sa zrywniejsze i sporo szybsze. i to spalanie stukowe w boshu....
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2011, 23:03:59 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #276 dnia: Lipiec 31, 2011, 13:48:19 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Wciskając gaz do oporu przez 10min, to nawet do 200 można się rozpędzić. Ustalić należy jakiś określony odcinek, np 2km i wtedy podawać vmax.

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #277 dnia: Lipiec 31, 2011, 19:39:19 pm »

Buszek

  • Gość
Wciskając gaz do oporu przez 10min, to nawet do 200 można się rozpędzić.

powodzenia

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #278 dnia: Lipiec 31, 2011, 23:41:41 pm »

Offline Sobek24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 298
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 Gli
Posiadam silnik 1.6 GLi +lpg na prostej 150 czyli standard, a z górki udało się dobić do 170 km/h
Bo prawdziwy facet musi mieć WAŁ, a nie jakieś tam PRZEGUBY! :)
Polonez Caro+
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/99597

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #279 dnia: Lipiec 31, 2011, 23:56:38 pm »

e1mo

  • Gość
Posiadam silnik 1.6 GLi +lpg na prostej 150 czyli standard, a z górki udało się dobić do 170 km/h

identycznie mialem Abimexem, ale bez lpg :)