Autor Wątek: czy to moze być lambda???  (Przeczytany 2097 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

czy to moze być lambda???
« dnia: Październik 11, 2005, 19:51:52 pm »

jankiel

  • Gość
mam taki problem iz moj polonez 1,6 gli jednopunkt abimex  od pewnego czasu robil numery z obrotami , a od wczoraj przeszedł  chyba w stan awaryjny tzn brak regulacji wolnych obrotów obroty okolo 1500  1800 obr/min , jak zimny nie ma wolnych obrotów, czy jak by była uszkodzona lambda to  beda takie numery?????. A je?li nie to co to moze być????

Silnik KROKOWY WYMIENIONY 10 tys km temu:)

czy to moze być lambda???
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2005, 19:57:04 pm »

XDX#1825

  • Gość
reset nie pomaga?? kody bledow odczytane?

czy to moze być lambda???
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 11, 2005, 20:12:08 pm »

jankiel

  • Gość
reset kompa nie pomaga juz. a kody błędów to dopiero jutro jak sie uda

czy to moze być lambda???
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 11, 2005, 20:37:57 pm »

XDX#1825

  • Gość
a co sie ma nie udac :) wystarczy spinacz do papieru :)

czy to moze być lambda???
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 05, 2005, 21:12:06 pm »

mati_lecha#332

  • Gość
Podł?czę się tutaj.

Caro 1.6 GLI Abimex 1995 r. bez LPG

Objawy:
Ga?nie na wolnych obrotach , obojętnie czy zimny czy gor?cy. Ale to też zależy od dnia, bo raz chodził prawidłowo , a raz nie. Czasem wolne obtory wynosiły 2.500 , a czasem 500 , a innym razem gasn?ł. Kody będów 12 i 34 czyli sonda  lambda oraz czujnik regulacji powietrza czy jako? tak.
Wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa , podstwę filtra powietrza , bo była popękana, zresetowałem kompa. Zacz?ł chodzić w miarę dobrze, aczkolwiek czasem miał za wysokie obroty.
Jednak po 100 km znów nie chce trzymać obrotów , na jałowym biegu ga?nie , obojętnie czy zimny czy ciepły. Zapala się CHECK ENGINE. Nie sprawdzałem jeszcze kodów błędów.

I co Wy na to?

czy to moze być lambda???
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 06, 2005, 08:15:25 am »

sztywny13

  • Gość
Cytat: "mati_lecha#332"
Podł?czę się tutaj.

Caro 1.6 GLI Abimex 1995 r. bez LPG

Objawy:
Ga?nie na wolnych obrotach , obojętnie czy zimny czy gor?cy. Ale to też zależy od dnia, bo raz chodził prawidłowo , a raz nie. Czasem wolne obtory wynosiły 2.500 , a czasem 500 , a innym razem gasn?ł. Kody będów 12 i 34 czyli sonda  lambda oraz czujnik regulacji powietrza czy jako? tak.
Wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa , podstwę filtra powietrza , bo była popękana, zresetowałem kompa. Zacz?ł chodzić w miarę dobrze, aczkolwiek czasem miał za wysokie obroty.
Jednak po 100 km znów nie chce trzymać obrotów , na jałowym biegu ga?nie , obojętnie czy zimny czy ciepły. Zapala się CHECK ENGINE. Nie sprawdzałem jeszcze kodów błędów.

I co Wy na to?

Czujnik regulacji powietrza jak napisałe?, czyli tzw. regulator biegu jałowego. Inaczej silnik krokowy. Zdemontuj i potraktuj jakim? WD-40 a najlepszy jest preparat do mycia ga?ników, który nazywa się CARB MEDIC.

czy to moze być lambda???
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 06, 2005, 08:29:57 am »

jankiel niezalogowany

  • Gość
a ja powiem tak nalezy pozadnie wyczyscic zł?cze komputera (piny) ja je potraktowalem ostatnimi czasy papierkiem sciernym i jest teraz dobrze a byl na nich cos jakby węgiel. pozdrawiam

czy to moze być lambda???
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 06, 2005, 14:20:15 pm »

mati_lecha#332

  • Gość
Cytat: "jankiel niezalogowany"
a ja powiem tak nalezy pozadnie wyczyscic zł?cze komputera (piny) ja je potraktowalem ostatnimi czasy papierkiem sciernym i jest teraz dobrze a byl na nich cos jakby węgiel. pozdrawiam


Ale chodzi o te zł?cza pod mask? tak? Przy podszybiu?