Autor Wątek: I szlag go trafil.  (Przeczytany 6474 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 10, 2005, 17:16:32 pm »

vox+241

  • Gość
Cytat: "Tualatin"


czarne blachy to teraz zostaj?, bo tablic się nie wymienia teraz, nawet jak się skończy miejsce na przegl?dy ze stacji - wtedy wydadz? nowy dowód do starych tablic. A co do silnika, to jako, że traktowany jest jako czę?ć zamienna, to trzeba dowód zmienić, je?li się zmiania pojemno?ć lub rodzaj paliwa, np: benzyna -> diesel. Je?li bym zamontował silnik taki jak mam - 1,5 benzyna to nie muszę zmieniać dowodu.



u mnie było brak miejsca na pieczatki, to nowy dowód, nadal mam 1.5 ;) ,  ja sobie zostawiłem czarne tablice- s? lepsze.......

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 10, 2005, 18:54:44 pm »

rdt

  • Gość
Cytat: "Tualatin"


W tym drugim mi powiedzieli (facet od ubezpieczeń, bo niebyło nikogo w informacji - dopiero od 12-ej), że dowód trzeba koniecznie wymienić, bo pomimo tego, że numerów silnika sięnie wbija do dowodu, to w moim dowodzie będ? numery silnika inne niż te na nowym silniku i mi Policja zabierze auto - podejrzenie kradzieży silnika, nawet jak będę miał dowód zakupu silnika.

sory ale na jakiej podstawie prawnej policja ma niby Ci zatrzymac auto ???
zgodze sie co do wypowiedzi ze jezeli wymieniasz silnik na inny o innych parametrach to powinienes wymienic dowód ale -
- w nowym dowodzie jest moc silnika
- jest również (chyba ) rodzaj paliwa
za powyzsze niescislosci przypuszczam ze mog? Ci zabrac dowód ale samochód - po prostu sprawa do wyprostowania przez diagnoste - identycznie jak z niesprawnym autem

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 14, 2005, 14:38:15 pm »

flowerman

  • Gość
Cytat: "Bocian_s#313"
Jak bije mu kompresja w olej to napewno tłok (znaczy sie jak bardzo dmucha kolrkiem olejowym). Jak nie to raczej zawór.


No i Bocian trafiles w 10-tke.

Zawor ma dziure ok. 5mm.
Glowica poszla do planowania, rezta do polerki.
Zawor ydechowy do wymiany rezta do szlifowania.
Jutro skladamy do kupy i wracam do zycia.

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 14, 2005, 15:43:21 pm »

batorejro

  • Gość
Odnosnie uszcelniaczy zaworowych  to .one nie maja znaczenia.Możesz ich nie zakladac a itak bedziesz jezdzil i bedzie palił dobrze na wszystkie cylindry.RTroche oleju wiecej wezmie.Jak po ostrzejszej jezdzie nie chce palic najeden gar, zazwyczaj na 3 lub czwarty to pewnie uszczelka  pod glowic?. W dfie zmienialem silnik 2 lata temu i jeszcze mi nikt numerow nie sprawdzal.Zreszta  teraz to juz nie wazne.
Tualatin- jezeli masz olej w gniezcie swiecy to napewno nie pochodzi on z tłoka a znieszczelniej uszczelki pod klawiatura, a pecherzyki sa z powodu  niedokreconej dobrze swiecy.Sprawdz to!

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 15, 2005, 09:33:43 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Ee ja juz miałem silnik ze był olej na ?wiecy i nie pochodził on z uszczelki. Pięknie wypaliło tłok  :twisted:  ma się tego buta  :twisted:

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 17, 2005, 07:22:01 am »

flowerman

  • Gość
a wiec skonczylo jest remontowanie Polda.

Glowica splanowana, zawor wymieniony - reszta ok (przeszlifowana)
swieczki i kable WN od razu nowe.
plyn do chlodnicy i olej silnikowy tez wymienione.
Wszystkie dostepne uszczelki rowniez.
No i moj biedny akumulator. Regulator napiecia szlag trafil wiec akumulator wysechl (prawie).
teraz go laduje.

Ogolny koszt napraw:

Planowanie ze szlifowaniem: 170 zł
uszczelki wraz z zaworek:     120 zł.
Dynagel + kable + olej:        170 zł
robocizna:                         GRATIS


PS.Jak ktos sie bedzie krecil w moich stronach i potrzebuje kable WN do gaznika (nowki siliconowe JANMORA) oddam FREE.

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 17, 2005, 07:52:13 am »

Kołcz_1906

  • Gość
Cytat: "flowerman"
Krzychu - Ty na PTK  :shock:  :roll:

To było skierowane w moj? stronę?? :?

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 17, 2005, 09:31:54 am »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "kmadry87"
Cytat: "flowerman"
Krzychu - Ty na PTK  :shock:  :roll:


To było skierowane w moj? stronę?? :?

Nie to nie do Ciebie. To tekst do kolegi Osfalda ;)
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 17, 2005, 09:33:31 am »

Kołcz_1906

  • Gość
oki thx narqa

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 18, 2005, 12:53:46 pm »

flowerman

  • Gość
Ostatnie info:

Zaworki po regulacji.
Silnik cichutko sobie hula.
Na razie go nie przemeczam.

Prosze Moda o zablokowanie watku (celem eliminacji OT) :lol:

I szlag go trafil.
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 18, 2005, 14:45:46 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
Prosze Moda o zablokowanie watku (celem eliminacji OT)

Proszę bardzo.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.