Autor Wątek: przeróbka z hydrauliki na mechanike  (Przeczytany 5207 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« dnia: Luty 16, 2006, 21:44:51 pm »

kazik

  • Gość
Mam poloneza z hydraulicznymi popychaczami, i mam takie pytanko co trzeba zmienic żeby wywalić te ustrojstwa???

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2006, 21:47:44 pm »

Meggido

  • Gość
Podstawowe pytanie dlaczego chcesz usun?ć to pożyteczne urz?dzenie? Ja z kolei szukam tylko takiego silnika.
Po pierwsze zwykłe szklanki, po drugie dłuższe laski, po trzecie inny wałek rozrz?du.

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2006, 22:23:24 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
musisz zmienic blok,walek rorzadu itd

ZAMIENCIE SIE SILNIKAMI to bedzie najlepiej

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2006, 22:31:50 pm »

Meggido

  • Gość
Blok nie. Już przegryzłem temat.
W?tpię żeby mój silnik kto? chciał.

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 17, 2006, 09:57:17 am »

kazik

  • Gość
otóż mechanik wymieniał mi uszczelke pod głowic? i wszystko było by dobrze gdyby nie zachciało mu sie ustawiać luzów zaworowych, teraz silnik kleckocze jak w ci?gniku, a nie mam pojecia co z tym fantem zrobić, jak to wyrególować, w Morawskim doczytałem że tego sie nie tyka, i mam dylemat co z tym zrobić

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2006, 10:27:14 am »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Pojsc do tego mechanika i kazac mu to naprawiac. Jak on to spieprzyl to niech on sie teraz martwi.
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 17, 2006, 10:30:14 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
normalnie rozregulował. opieprzyć a na drugi raz nie zapłacić ani grosza. ehh tycj mechanikówpowinni wystrzelać na księzyc

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 17, 2006, 10:43:54 am »

Zak

  • Gość
Hydraulików się nie reguluje na szczeline bo tam niebędzie luzów zaworowych!(no chyba że wykręci na maxa ?ruby regulacyjne)
Jak miał wyci?gnięt? główke to miał pokolei wyci?gać hydrauliki i je opróżniać(wyciskać) a potem tak wyregulować tak żeby tylko nie były sci?nięte na max!
Odpalić i poczekać aż je wypełni olej i ucichnie "klepanie"

Ten mechanik to jakis paprok!  Na czarn? liste z nim!! :mrgreen:
A ile cie za to zkasował Kaziu?

A czym sie różni wałek?

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 17, 2006, 12:17:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przy przerobce na zwykle walek moze zostac - bedzie sportowy  :mrgreen:

tego goscia nie mozna nazwac mechanikiem ,tylko garazowcem  :roll:
klekotania pozbedziesz sie kasujac te luzy ktorych on narobil
najlepiej to dokrec sruby tak by nie bylo luzu i wkrec jeszcze dwa obroty (2mm)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 17, 2006, 12:42:54 pm »

kazik

  • Gość
dzięki za podpowiedzi już udalo mi sie to wyciszyć, a co do tego mechanika tego rzeczywi?cie garażowiec, mocny w gębie, no ale kumpel starego i jak tu sie dogadać za robote wzi? flache a uszczelke też za flache kupiłem, a przy okazji sprawdziłem sobie dzisiaj krzywki na wałku i jestem nieusatysfakcjonowany z moich odczytów
1cylinder: wydech 6.5mm ss?cy 3.5mm
2.                         3.5               3.5
3.                          4                 5.5
4.                         5.5               6.5
chyba czeka mnie wymiana wałka, ale narazie nie mam kasy, wezme sie za to jak całkiem padnie i trzeba bedzie robić

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 17, 2006, 19:18:01 pm »

kazik

  • Gość
ile może mnie wynie?ć remont tego silnika???

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 17, 2006, 20:00:45 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1188
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Dawno nie robiłem silnika ale jak sam by? robił to z 1000 by poszło a jak dasz do mechanika to od 1500 w gorę.jak będziesz wymienial wałek to i nowe szklanki wstaw bo szybko stracisz krzywki.

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 17, 2006, 21:20:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
co jest z tymi walkami? to juz drugi ktory padl na forum ,a mialy byc tak super utwardzane - znowu mnie polibuda w jajo zrobila ,a myslalem ,ze tylko moj byly wydzial to patalachy ,a produkcja cos tam robi ,ale widac ,ze to tez patalachy

plus ma twardsze sprezyny zaworow ,ale przeciez nawet poprzednie walki nie powinny sie tak scierac ,bo sila jest rozkladana na popychacz hydrauliczny

P.S.
latwo powiedziec - wymien popychacze ,przeciez kazdy kosztuje ~35pln
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 17, 2006, 21:37:38 pm »

kazik

  • Gość
mam pytanie czy mozna założyć wałek od abimexa do boscha, z tego co wiem to powinien pasować , poprawcie mnie je?li się myle, a wałek to kupie gdzie? na autozmlomie, bo gdzie? czytałem że wałki rzemiosła s? robione z mniej odpornego na ?cieranie materiału, a przynajmniej zaoszczędze pare złotych

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 17, 2006, 22:18:10 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
juz byl taki temat
nawet rozrysowalem sobie (i dla jednego z klubowiczow) fazy rozrzadu
wynika z nich ,ze walki H (hydrauliczne) maja duzo wczesniejsze fazy otwarcia i pozniejsze zamkniecia
zmieni to harakterystyke moc/moment
walek zwykly mozna przyspieszyc o jeden zabek na duzy kole rozrzadu ,zeby dostroic
tamtego klubowicza najbardziej interesowalo ,czy da sie z tym jezdzic ,czyli czy moc nie spadnie duzo
na to nie potrafie odpowiedziec
wiem tylko ze silnik bedzie pracowal

z racji takiego padania walkow to w wakacje sprawdzam krzywki na swoim
jezeli zalozylbyc zwykly walek ,to prosze jakis cynk jak samochod sie zachowuje ,bo moze mnie tez czeka walka z walkiem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 17, 2006, 22:49:53 pm »

@ndrzej19

  • Gość
jak wyczaruje czę?ci na kase i troche wolnego czasu (sesja na PO OPOLE))to zrobie ten silnik, ale jak bede robił to spróbóje załatwić jaki? wałek boschowski i wstawie mechaniczn? regulacje luzów zaworowych, i opisze to, bo z tego co wyczytałem na forum to jak sie rozleci jeden chydroregulator to z miejsca wałek sie sypie

[ Dodano: 2006-02-17, 23:45 ]
Kazik to mój starszy brat, i smigamy t? sama padlin?, a nie miał chasła do mojego konta i dlatego pisał jako go?ć, wróciłem di? z opola(semestr I zaliczony):D:D

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 18, 2006, 13:36:27 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jest problem
na niehydraulike sie nie da zminiec
dojzalem w ksiazce ,ze srednica popychaczy hydraulicznych jest mniejsza o 1mm od szkalek zwyklych
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 18, 2006, 13:44:48 pm »

Zak

  • Gość
KGB,  
zapodaj jakie? foty z tej ksi?żki lub cytaty na ten topic! oki?

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 18, 2006, 14:13:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
narazie nie mam jak ,ale kazdy moze isc do carrefour  :mrgreen: i sobie zobaczyc w ksiazce Morawskiego

Tablica 2-3  (str. 43)
srednice popychaczy,gniazd popychaczy i luzy montazowe
z tego wynika ,ze N=22 (nominal)

Tablica 16-2 (str. 412) -dzial plusa
srednice popychaczy,gniazd popychaczy i luzy montazowe
N=21
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

przeróbka z hydrauliki na mechanike
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 18, 2006, 15:36:40 pm »

@ndrzej19

  • Gość
a może by szkanki od jakiego? innego samochodu podeszły??? musze poszukac w necie, może co? akurat podpasuje