FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: zigi w Kwiecień 12, 2011, 00:14:19 am
-
Wymieniłem w silniku Rover 1.4 uszczelkę miski olejowej.Starałem sie zrobić to wyjątkowo starannie.Miska wygląda na nieuszkodzoną,uszczelka nowa.Śruby dokręcone zgodnie z instrukcją.Niestety po rozgrzaniu silnika następują drobne wycieki oleju spod uszczelki.Nie wiem,czy można zastosować dodatkowo jakieś uszczelnienie (silikon itp).Zdejmowałem miske dwa razy i niestety problem się powtarza.Z góry dziękuję za informacje.Pozdrawiam.
-
Ja to składałem ostatnio na starej uszczelce.Posmarowałem dodatkowo pastą uszczelniającą i do tej pory jest suchutko. ;) Pasta Reinz taka czarna 8)
-
Ja składałem na samą "płynną" uszczelkę, pierwszej lepszej firmy.
Sucho do dzisiaj :)
-
Ja składałem na samą "płynną" uszczelkę, pierwszej lepszej firmy.
Tyle że przy alu misce to chyba tak się robi fabrycznie. Wpoldoroverze jest miska blaszana i wymaga uszczelki. niemniej jednak warto by ją przesmarować tym przy wkładaniu.
-
A to nie wiedziałem że były jakieś różnice między 1,4 a 1,8
W moim 1,8 właśnie był jakiś specjalny "klej"; zero uszczelki
-
W starszych silnikach o mniejszej pojemności miski były blaszane (np. Poldorover). W silnikach nowszych, a na pewno wszystkich 1.8 - miski olejowe były wykonane z odlewu aluminiowego. Różni te miski rodzaj uszczelnienia z dolnym czołem bloku silnika - miski blaszane mają klasyczną uszczelkę a aluminiowe - przewidziane są do uszczelnienia uszczelką w płynie.