FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Arken w Wrzesień 14, 2011, 17:08:33 pm
-
Witam, mam problem z wycieraczkami w Poldku. Zwykle nie reagują przy przełączeniu w I położenie (przerywane), ale sporadycznie zdarza im się zadziałać. Podobnie jest przy użyciu spryskiwaczy, choć tu działają częściej. Na II i III przełożeniu działają normalnie. Dodatkowo zdarza się, że po wyłączeniu wycieraczek nie zatrzymują się w normalnym położeniu, ale np. na środku szyby ,albo np. nieco wyżej od normalnego zerowego położenia(odbijają do góry). Czy jest to uszkodzenie mikroprocesora? Dodatkowo jeszcze jak włączam światła awaryjne to zdarza się, że wycieraczki potrafią drgnąć do góry. Czy oznacza to istnienie jakiegoś przebicia/zwarcia?
-
Mikroprocesor.
-
Wymiana mikroprocesora przyniosła skutek, rozwiązała opisane problemy oraz kilka innych, np. brak reakcji oświetlenia wnętrza na otwarcie drzwi. Temat do zamknięcia.
-
gdzie udało ci sie kupić mikroprocesor z napisem Atu + na boku? bo chyba nie mówisz o hybrydzie
-
gdzie udało ci sie kupić mikroprocesor z napisem Atu + na boku? bo chyba nie mówisz o hybrydzie
http://www.ape.com.pl/index.php?id=22&produkt=123
-
Pytanie dotyczy Plusa, silnik wycieraczek na 5 przewodów. W jakim położeniu względem styków powinno być to kółko-zębatka, po którym jeżdżą styki zdaje się od wyłącznika krańcowego)? Rozbierałem silnik, ale zapomniałem sobie to sprawdzić najpierw...
-
Skorzystam z tematu, zauważyłem że w moim Atu nie działa najszybszy bieg wycieraczek (pracuje jak na 2 biegu). Czyżby pająk uwalony?
-
u mnie był problem z programowaniem wczoraj wymieniłem silnik i wszystko wróciło do normy. pojawił sie nowy problem a mianowicie stukanie silniczka przy pracy ciągłej. Skręciłem wszystko do kupy że już śruby mało sie nie posrały a efek jest taki że jak pracują wycieraczki to silnik sie rusza i stuka. Nie wiem co jest przyczyną. Jakis matoł wymyślił to rozwiązanie bo otwory w korpusie sa większe niż tulejki trzymające na silniku wsadzili tam jakąś gumę i jak to ma niby sie trzymać ech coraz bardziej mnie w....ją te rozwiązania.
-
U mnie było podobnie,jak wymieniałem silnik na nowy,niektóre gumy były po parciałe,i też miałem problem z mocowaniem,ale nadłożyłem podkładkami,i jakoś się na razie trzyma,i nie lata.