FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: barton w Listopad 09, 2011, 13:18:49 pm
-
silnik bosch z plusa
na termostacie są dwa czujniki - jeden na podwójne wsuwki do sterownika, drugi z pojedynczą wsuwką do zegarów (tak?)
czy ten do zegarów będzie miał taką samą charakterystykę jak w 125p ? będzie współpracował z zegarem?
Generalnie mógłbym sobie podpiąć i zobaczyć - ale układ chłodzenia też jest przerabiany i nie wiem czy będzie dawał radę, a nie chciałbym przegrzać silnika.
-
ilnik bosch z plusa
na termostacie są dwa czujniki - jeden na podwójne wsuwki do sterownika, drugi z pojedynczą wsuwką do zegarów (tak?)
Tak
czy ten do zegarów będzie miał taką samą charakterystykę jak w 125p ? będzie współpracował z zegarem?
Bedzie, a nawet gdyby sie okazało ze nie to maja ten sam gwint wiec zaden problem zmienic
-
to chyba dla spokojności zmienię <ok> dzięki
-
Nie ma sensu zakladac nowego tematu wiec biore lopate i robie odkop.
Po wymianie uszczelki pod kolektorem ssacym przestala dzialac wskazowka temp. i lezy niezywa. Czyscilem koncowke i wymienilem czujnik temp. Niestety nadal nie pokazuje mi jaka temp. ma silnik.
-
Nie widzę związku.Dotknij przewód od czujnika gdzieś do masy i włącz zapłon.Jeśli wskazówka się ruszy do oporu,to winny czujnik,lub brak masy w nim.Jeśli się nie ruszy,to wskaźnik.Wtedy trzeba by sprawdzić ciągłość przewodu od wskaźnika do czujnika,jeśli jest cały i jeśli wskaźnik ma zasilanie i masę,to pewnie zepsuty.