FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: milosnikkredensow w Marzec 08, 2012, 21:16:19 pm
-
Witam! Pytanie 1. W liczniku w plusie podlaczamy 3 kostki dwie podluzne i jedna prostokatna mala do czego jest ta mała? Pytanie 2. Co powoduje ze nacisne pedał hamulca i go trzymam zaczyna swirować obrotomierz? Pytanie 3. Czemu pali mi sie konrolka hamulca gdy po wcisnienciu pedalu zgasnie puszcze i zapala sie znow (zarówki stop mam dobre)?
-
1. W liczniku w plusie podlaczamy 3 kostki dwie podluzne i jedna prostokatna mala do czego jest ta mała?
Obsługuje kontrolki które są na dole. Takie 3 malutkie, pokazuje przepaloną ząrówkę, jest też kłodeczka od immo, oraz nieużywana kontrolka dotycząca prawdopodbnie płynu chłodniczego.
-
Pytanie 3. Czemu pali mi sie konrolka hamulca gdy po wcisnienciu pedalu zgasnie puszcze i zapala sie znow (zarówki stop mam dobre)?
Mikroprocesor uszkodzony.
-
2. Co powoduje ze nacisne pedał hamulca i go trzymam zaczyna swirować obrotomierz?
Jezeli po nocy odpalisz na "ssaniu" znaczy jak ma wyzsze oborty na poczatku to po depnieciu pare razy hebla troszke obroty podwyzszaja sie, pozniej na rozgrzanym mam tak, ze jak pompuje heblem to spadaja, jezeli to masz na mysli
-
dzieje się tak bo zmienia się podciśnienie w układzie na skutek pompowania serwem- normalna życz, co do świecenia się pedału to niekoniecznie odrazu mikroprocesor bo może być też czujnik przy pedlale albo zaśniedziałe styki na mikroprocesorze.
-
Albo słaba masa do mikroprocesora lub lamp z tyłu
-
dokladnie jest tak ale to nie jest tak non stop ale bardzo czesto sie dzieje. Nacisne hamulec np na swiatlach to obrotek spada do zera puszcze jest normalnie wcisne znow to swiruje i spada do zera.