Autor Wątek: caro/atu plus licznik  (Przeczytany 1965 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

caro/atu plus licznik
« dnia: Marzec 08, 2012, 21:16:19 pm »

milosnikkredensow

  • Gość
Witam! Pytanie 1. W liczniku w plusie podlaczamy 3 kostki dwie podluzne i jedna prostokatna mala do czego jest ta mała? Pytanie 2. Co powoduje ze nacisne pedał hamulca i go trzymam zaczyna swirować obrotomierz? Pytanie 3. Czemu pali mi sie konrolka hamulca gdy po wcisnienciu pedalu zgasnie puszcze i zapala sie znow (zarówki stop mam dobre)?
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2012, 21:18:32 pm wysłana przez milosnikkredensow »

Odp: caro/atu plus licznik
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2012, 21:32:39 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
1. W liczniku w plusie podlaczamy 3 kostki dwie podluzne i jedna prostokatna mala do czego jest ta mała?
Obsługuje kontrolki które są na dole. Takie 3 malutkie, pokazuje przepaloną ząrówkę, jest też kłodeczka od immo, oraz nieużywana kontrolka dotycząca prawdopodbnie płynu chłodniczego.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: caro/atu plus licznik
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 08, 2012, 21:44:51 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Pytanie 3. Czemu pali mi sie konrolka hamulca gdy po wcisnienciu pedalu zgasnie puszcze i zapala sie znow (zarówki stop mam dobre)?
Mikroprocesor uszkodzony.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: caro/atu plus licznik
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 09, 2012, 07:21:18 am »

Offline Szyna

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 879
  • Płeć: Mężczyzna
    • Lanos HB 1.5 16V
2. Co powoduje ze nacisne pedał hamulca i go trzymam zaczyna swirować obrotomierz?
Jezeli po nocy odpalisz na "ssaniu" znaczy jak ma wyzsze oborty na poczatku to po depnieciu pare razy hebla troszke obroty podwyzszaja sie, pozniej na rozgrzanym mam tak, ze jak pompuje heblem to spadaja, jezeli to masz na mysli

Odp: caro/atu plus licznik
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 09, 2012, 07:55:06 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
dzieje się tak bo zmienia się podciśnienie w układzie na skutek pompowania serwem- normalna życz, co do świecenia się pedału to niekoniecznie odrazu mikroprocesor bo może być też czujnik  przy pedlale albo  zaśniedziałe styki na mikroprocesorze.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: caro/atu plus licznik
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 09, 2012, 09:19:40 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1806
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Albo słaba masa do mikroprocesora lub lamp z tyłu

Odp: caro/atu plus licznik
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 10, 2012, 17:17:53 pm »

milosnikkredensow

  • Gość
dokladnie jest tak ale to nie jest tak non stop ale bardzo czesto sie dzieje. Nacisne hamulec np na swiatlach to obrotek spada do zera puszcze jest normalnie wcisne znow to swiruje i spada do zera.