FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: elltry w Lipiec 18, 2012, 21:01:27 pm
-
Witam
Ze względu na to że musiałem "podnieść" tunel środkowy o jakieś 3-4 cm żeby skrzynia od hondy s2000 się zmieściła - poszukuję kpl. nagrzewnicy gabarytowo mniejszej niż w poldku przed plusem. Przychodzi Wam do głowy jakiś model auta z małym zespołem grzewczym ??
Pewnie jeszcze nikt w tą stronę nie kombinował ale wszelkie spostrzeżenia mile widziane :)
-
Daj wymiary Poldkowej, powiedz czy przewody muszą wychodzić podobnie, to jutro posiedze w katalogach jak się będę nudził i Ci napiszę jakieś pomysły :)
-
Jutro napiszę wymiary a co do przewodów to mogą wychodzić w zupełnie dowolnym miejscu :)
-
Poszukaj CLASONICA z plusotrucków i osobówkek z końca produkcji. Może akurat się zmieści... Jest mniejsza i działa jak nagrzewnice w nowoczesnych autach a co najważniejsze wchodzi pod starą dechę.
też planuję to u siebie zapodać i spiąć ze sterowaniem linkowym starego typu (chyba nawet producent przewidział taką opcję)...
-
Temat Calsonic-a znam i szczerze mówiąc byłoby to idealne rozwiązanie bo odpadłoby wiele zbędnej dłubaniny - tylko z nim jest taki problem że niestety nie jest zbyt popularny i nie mam pewności że wejdzie...
Chyba że Ty Bocian masz już zakupiony takowy zestawik i można wypożyczyć na przymiarkę ?? <cwaniak2>
-
Jeśli chodzi tylko o wysokość tunelu, to proponuję zdemontowac klapkę nawiewu na nogi i zastąpienie jej czymś cieńszym. A 3-4 cm to zmieści się nawet po wyjęciu wygłuszenia pod samą obudową.
Ja mam podniesione o ok2cm i nic nie przeszkadza.
-
Przymierzałem nagrzewnicę w takim stanie tunelu jak jest obecnie - czyli bez wygłuszenia i tapicerki i nie otwiera się do końca klapka nawiewu na nogi...
-
Ja mam idealne rozwiązanie,bo u siebie przestawiałem orginalną minusową nagrzewnicę na lewą stronę za schowkiem (deskę mam plusa) Trzeba obrócić sam grzejnik w obudowie,żeby rurki były po prawej,zamiast po lewej stronie i wyciąć nowe otwory w plastiku.Do tego u góry nad belką trzeba zrobić mocowanie,do którego przykręcimy nagrzewnicę,oraz dorobić nowy tunel dolotu zimnego powietrza.
KURDE PO*EBAŁO MI SIĘ.RURKI MAJĄ BYĆ PO LEWEJ,ZAMIAST PO PRAWEJ!!!
-
bez wygłuszenia i tapicerki i nie otwiera się do końca klapka nawiewu na nogi
No, czyli wchodzi elegancko. Klakę wymienić/podebrać i będzie dobrze. Z resztą na nogi to i tak nie wieje...
-
Swego czasu wiem że VAN miał clasonika w aucie. Auto poszło na złom a nagrzewnica była na handel. Ja i owszem mam clasonica tylko jak by to zrobić żeby przymiarkę zaserwować. Miałem toto zakładać u siebie przed zlotem ale nie ogarnąłem tematu więc pewnie przed zimą się zepnę.
Ewentualnie uderz do Wojt@asa. On może ma gdzieś takiego "rarytasa" na "magazynie".
-
calsonic nie wejdzie.
-
calsonic nie wejdzie.
A możesz rozwinąć temat. Mile widziane foto.
-
jezeli podwyzszyl tunel o 3-4 cm, to calsonic nie wejdzie, poniewaz miedzy seryjnym tunelem a calsoniciem jest okolo 2cm luzu (nie liczac zaczepow do przykrecania, ktore sa oczywiscie nizej). chyba ze bedzie zabawa w ciecie i klejenie dolu, to mozzeeeee by weszla.
moze jutro zapodam foto
-
obiecany fotacz nagrzew calsonic
(http://images39.fotosik.pl/1681/1d2c6d57ffdd5d5bm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1d2c6d57ffdd5d5b)
-
Dzięki Marcin za fotke.
Nie wejdzie na pewno <uoee>
-
Co sądzicie od takim wynalazku z e36 compact-a:
(http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/24/97/76/81/2497768118)
(http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/24/97/76/81/2497768118_1)
(http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/24/93/63/69/2493636984)
Wydaje się być nieduży, po odcięciu daszku można by wpasować wentylator w ścianę grodziową, przerobić wylot nawiewu na szybę na spiro-rury a do nawiewu w deskę tylko rury podłączyć. Tylko wymiary tego gdzieś muszę zdobyć...
-
Ja kombinowałem z nagrzewnicami od dłuższego czasu i szczerze ciężko znaleźć coś mniejszego jak poldkowa nagrzewnica czy clasonic... Obstawiam że ten moduł z bmw będzie i tak większy od poldkowego...
Na bank escort/sierra nie wejdzie. Może favoritka bo też wygląda na małą...
-
Z cc nie podejdzie bo połowa zespołu grzewczego przechodzi przez grodź i siedzi w komorze silnika.
Co do uno to bardziej prawdopodobne jest że z MK1 bo z nowszego nie da rady.
Z tego co obejrzałem fotki różnych nagrzewnic w necie to żeby przypasować do PNa musi pochodzić od jakiegoś RWD - są niskie ze względu na ilość miejsca pomiędzy tunelem a deską (w FWD jest znacznie niższy tunel, więc przestrzeni do deski jest więcej i zespoły grzewcze są za wysokie żeby mogły podejść do PNa).
Inna kwestia to miejsce zaciągu zimnego powietrza - rzadko gdzie występuje po środku obudowy jak w PNie.
-
Najbardziej sensowne to chyba własnie z bmw -mam taka u siebie ;) i dobrze daje, ta z faworitki to porazka i szkoda pradu montowac cos co i tak nie działa. Mozna tez spróbowac poprzerabiac sam doł od nagrzewnicy -bedzie to na pewno protsze niz wkladanie czegos od zera
-
Elwood#1887 - masz całość ukł. grzewczego z bmw u siebie czy tylko sam grzejnik?
Masz jakieś foto ??
-
masz całość ukł. grzewczego z bmw u siebie
Pewnie tak. Razem z autem...
-
Ja mam idealne rozwiązanie,bo u siebie przestawiałem orginalną minusową nagrzewnicę na lewą stronę za schowkiem (deskę mam plusa) Trzeba obrócić sam grzejnik w obudowie,żeby rurki były po prawej,zamiast po lewej stronie i wyciąć nowe otwory w plastiku.Do tego u góry nad belką trzeba zrobić mocowanie,do którego przykręcimy nagrzewnicę,oraz dorobić nowy tunel dolotu zimnego powietrza.
KURDE PO*EBAŁO MI SIĘ.RURKI MAJĄ BYĆ PO LEWEJ,ZAMIAST PO PRAWEJ!!!
Może masz fotki? Jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić...