Autor Wątek: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?  (Przeczytany 7287 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Witam
Ze względu na to że musiałem "podnieść" tunel środkowy o jakieś 3-4 cm żeby skrzynia od hondy s2000 się zmieściła - poszukuję kpl. nagrzewnicy gabarytowo mniejszej niż w poldku przed plusem. Przychodzi Wam do głowy jakiś model auta z małym zespołem grzewczym ??
Pewnie jeszcze nikt w tą stronę nie kombinował ale wszelkie spostrzeżenia mile widziane :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2012, 22:21:24 pm wysłana przez elltry »

Odp: Nagrzewnica do caro - mała i nie plusowa
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 18, 2012, 21:08:41 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Daj wymiary Poldkowej, powiedz czy przewody muszą wychodzić podobnie, to jutro posiedze w katalogach jak się będę nudził i Ci napiszę jakieś pomysły :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Nagrzewnica do caro - mała i nie plusowa
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 18, 2012, 21:12:46 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Jutro napiszę wymiary a co do przewodów to mogą wychodzić w zupełnie dowolnym miejscu :)

Odp: Kompletna zespół grzewczy w caro - mały i nie plusowy - od czego ??
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 19, 2012, 15:05:31 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Poszukaj CLASONICA z plusotrucków i osobówkek z końca produkcji. Może akurat się zmieści... Jest mniejsza i działa jak nagrzewnice w nowoczesnych autach a co najważniejsze wchodzi pod starą dechę.
też planuję to u siebie zapodać i spiąć ze sterowaniem linkowym starego typu (chyba nawet producent przewidział taką opcję)...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2012, 15:07:24 pm wysłana przez Bocian_s#313 »
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Kompletna zespół grzewczy w caro - mały i nie plusowy - od czego ??
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 19, 2012, 22:20:00 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Temat Calsonic-a znam i szczerze mówiąc byłoby to idealne rozwiązanie bo odpadłoby wiele zbędnej dłubaniny - tylko z nim jest taki problem że niestety nie jest zbyt popularny i nie mam pewności że wejdzie...
Chyba że Ty Bocian masz już zakupiony takowy zestawik i można wypożyczyć na przymiarkę  ?? <cwaniak2>

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Jeśli chodzi tylko o wysokość tunelu, to proponuję zdemontowac klapkę nawiewu na nogi i zastąpienie jej czymś cieńszym. A 3-4 cm to zmieści się nawet po wyjęciu wygłuszenia pod samą obudową.
Ja mam podniesione o ok2cm i nic nie przeszkadza.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Przymierzałem nagrzewnicę w takim stanie tunelu jak jest obecnie - czyli bez wygłuszenia i tapicerki i nie otwiera się do końca klapka nawiewu na nogi...

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Ja mam idealne rozwiązanie,bo u siebie przestawiałem orginalną minusową nagrzewnicę na lewą stronę za schowkiem (deskę mam plusa) Trzeba obrócić sam grzejnik w obudowie,żeby rurki były po prawej,zamiast po lewej stronie i wyciąć nowe otwory w plastiku.Do tego u góry nad belką trzeba zrobić mocowanie,do którego przykręcimy nagrzewnicę,oraz dorobić nowy tunel dolotu zimnego powietrza.
KURDE PO*EBAŁO MI SIĘ.RURKI MAJĄ BYĆ PO LEWEJ,ZAMIAST PO PRAWEJ!!!
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2012, 22:43:09 pm wysłana przez Buźka »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
bez wygłuszenia i tapicerki i nie otwiera się do końca klapka nawiewu na nogi
No, czyli wchodzi elegancko. Klakę wymienić/podebrać i będzie dobrze. Z resztą na nogi to i tak nie wieje...
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Swego czasu wiem że VAN miał clasonika w aucie. Auto poszło na złom a nagrzewnica była na handel. Ja i owszem mam clasonica tylko jak by to zrobić żeby przymiarkę zaserwować. Miałem toto zakładać u siebie przed zlotem ale nie ogarnąłem tematu więc pewnie przed zimą się zepnę.

Ewentualnie uderz do Wojt@asa. On może ma gdzieś takiego "rarytasa" na "magazynie".
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 24, 2012, 15:17:02 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
calsonic nie wejdzie.
to ja, byly Marcin#839

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 24, 2012, 23:07:57 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
calsonic nie wejdzie.
A możesz rozwinąć temat. Mile widziane foto.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 24, 2012, 23:18:45 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
jezeli podwyzszyl tunel o 3-4 cm, to calsonic nie wejdzie, poniewaz miedzy seryjnym tunelem a calsoniciem jest okolo 2cm luzu (nie liczac zaczepow do przykrecania, ktore sa oczywiscie nizej). chyba ze bedzie zabawa w ciecie i klejenie dolu, to mozzeeeee by weszla.
moze jutro zapodam foto
to ja, byly Marcin#839

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 27, 2012, 13:59:18 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
obiecany fotacz nagrzew calsonic
to ja, byly Marcin#839

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 27, 2012, 20:42:37 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Dzięki Marcin za fotke.
Nie wejdzie na pewno  <uoee>

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 27, 2012, 21:22:22 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Co sądzicie od takim wynalazku z e36 compact-a:





Wydaje się  być nieduży, po odcięciu daszku można by wpasować wentylator w ścianę grodziową, przerobić wylot nawiewu na szybę na spiro-rury a do nawiewu w deskę tylko rury podłączyć. Tylko wymiary tego gdzieś muszę zdobyć...

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 29, 2012, 12:31:19 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ja kombinowałem z nagrzewnicami od dłuższego czasu i szczerze ciężko znaleźć coś mniejszego jak poldkowa nagrzewnica czy clasonic... Obstawiam że ten moduł z bmw będzie i tak większy od poldkowego...

Na bank escort/sierra nie wejdzie. Może favoritka bo też wygląda na małą...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 27, 2012, 12:45:45 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Z cc nie podejdzie bo połowa zespołu grzewczego przechodzi przez grodź i siedzi w komorze silnika.
Co do uno to bardziej prawdopodobne jest że z MK1 bo z nowszego nie da rady.
Z tego co obejrzałem fotki różnych nagrzewnic w necie to żeby przypasować do PNa musi pochodzić od jakiegoś RWD - są niskie ze względu na ilość miejsca pomiędzy tunelem a deską (w FWD jest znacznie niższy tunel, więc przestrzeni do deski jest więcej i zespoły grzewcze są za wysokie żeby mogły podejść do PNa).
Inna kwestia to miejsce zaciągu zimnego powietrza - rzadko gdzie występuje po środku obudowy jak w PNie.

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 29, 2012, 23:23:11 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Najbardziej sensowne to chyba własnie z bmw -mam taka u siebie ;) i dobrze daje, ta z faworitki  to porazka i szkoda pradu montowac cos co i tak nie działa. Mozna tez spróbowac poprzerabiac sam doł od nagrzewnicy -bedzie to na pewno protsze niz wkladanie czegos od zera
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 02, 2012, 00:52:13 am »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Elwood#1887 - masz całość ukł. grzewczego z bmw u siebie czy tylko sam grzejnik?
Masz jakieś foto ??