Autor Wątek: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?  (Przeczytany 7282 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 03, 2012, 09:38:47 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
masz całość ukł. grzewczego z bmw u siebie
Pewnie tak. Razem z autem...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Kompletny zespół grzewczy w caro - gabarytowo mniejszy i nie plusowy -od czego ?
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 03, 2012, 11:07:11 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Ja mam idealne rozwiązanie,bo u siebie przestawiałem orginalną minusową nagrzewnicę na lewą stronę za schowkiem (deskę mam plusa) Trzeba obrócić sam grzejnik w obudowie,żeby rurki były po prawej,zamiast po lewej stronie i wyciąć nowe otwory w plastiku.Do tego u góry nad belką trzeba zrobić mocowanie,do którego przykręcimy nagrzewnicę,oraz dorobić nowy tunel dolotu zimnego powietrza.
KURDE PO*EBAŁO MI SIĘ.RURKI MAJĄ BYĆ PO LEWEJ,ZAMIAST PO PRAWEJ!!!
Może masz fotki? Jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap