FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Młody# w Kwiecień 03, 2013, 15:51:13 pm
-
Otóż - jak rozwiązać sprawę z stabem? dawce mamy plusorovera, i on ma wiadomo szerokie zawiecho , a kant wąskie - bedzie pasić czy trzeba cos "doginać" ?
I jak ktos przerabiał , to prosił bym o wskazówke czy duzo trzeba wycinać/przerabiać aby upchać Lucasy. Pytam aby szybciej mi robota poszła :D
-
A nie lepiej wam zrobić szeroki zawias ? i wymienić belki i resztę?
-
No własnie w tym sęk, ze zawias ma pozostać wąski.
-
stab z pn-a diesla ? do lukasów napewno bedziesz potrzebował tylne przewody starego typu zastosowane na przód ...
-
Pytam czy nie idzie zaadoptować jakoś staba z szerokiego. Nie trzeba, wystarczy redukcje gwintu kupić ;)
-
Potrzebujecie staba z wąskiego poloneza diesla.
-
o przejściówce wiem bo sam tak miałem ale przewody to fajna ciekawostka :P
staba kiedyś czytałem ze ktoś ściągnoł pasami przed montażem i weszło ...
-
teraz wykopałem na forum fiata125p, ze chłopaki go doginali przy pomocy palnika.
-
ze chłopaki go doginali przy pomocy palnika.
to już jest proszenie sie o kłopoty o.O
-
ze chłopaki go doginali przy pomocy palnika.
to już jest proszenie sie o kłopoty o.O
Przecież tak samo wielu robiło staby na tył...
-
tylko wiekszość doginając na zimno prawda ? ;)
-
Barnii mi kiedyś wspominał że idzie dogiąć ten z szerokiego na wąski zawias ;) napisz do niego on sie orientuje co i jak ;)
ja wolałem nie kombinować i kupiłem nówke z wąskiego diesla
-
tylko wiekszość doginając na zimno prawda ? ;)
Oj chyba nie :) ktoś kiedyś pisał jak palnikiem grzał, a potem była kłótnia, że jeden twierdził, że ten pręt stracił swe właściwości, a inny twierdził, że nie ;)
-
no i ja jeżdzę na giętym z przodu stabie drugi rok, tylny też mam gięty i już prawie 2 lata minęło i co?
auto popierdziela na torze, jeździ na publicznych drogach i nic sie nie dzieje.
-
A te lukasy to z pompą i serwem chcesz montować?
bo jak tak, to czeka cię trochę roboty, bo nie za bardzo to pasuje, ale jest do ogarnięcia.
-
no i ja jeżdzę na giętym z przodu stabie drugi rok, tylny też mam gięty i już prawie 2 lata minęło i co?
auto popierdziela na torze, jeździ na publicznych drogach i nic sie nie dzieje.
Fazi ty druciarzu heheh spokojnie na tym forum już wiele rzeczy powinno się urwać, nie wytrzymać a jakoś ludzie bezpiecznie jeżdżą
-
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę..
Można również zastosować stabilizator z Fiata 132 bez żadnych przeróbek itp.?
-
jeśli już szukać staba bez przeróbek to pozostaje wąski caro diesel... . Pojawiają się sporadycznie na Allegro
-
tak , pedały całosc , serwo , pompa. Wiem , trza bedzie rzezbić w grodzi troche , ale auto ma sie zatrzymywać a nie spowalniać :)
-
Będziesz musiał cały zestaw pedałów przewalić od lucasa, dziury w ścianie zmienić i na 99% podstawę pod serwo od lucasa dać, bo na stare nie pasi. Ładuje teraz takie do akwarium , jest to do ogarnięcia.
-
W polonezie zmienić to jest nic.
w fiacie musisz jeszcze zrobić mocowania pod kolumnę kierownicy, bo obecna jest przykręcona do pedałów, które trzeba wywalić.
mozna dać kolumnę z regulacją wtedy z poloneza, ale i tak bez spawania i dorabiania wsporników się nie obędzie
pedały same z siebie nie pasują, bo góra pedału sprzęgła wychodzi w silniku wycieraczek (trzeba obracać) i samą dziurę na niego też trzeba zrobić. By nie ciąć wielkiej dziury wspornik od pedałów trzeba pociąciąć i przemodelować w tym miejscu.
Oczywiście jeszcze przerobić pedał gazu, by był na linkę, stary wymontować.
Jak już się ma to wszystko rozmontowane, to powiększyć dziurę na przekładnie przy okazji, by wspoma wskoczyła.
-
masz jakies zdjęcia ?
-
teraz wykopałem na forum fiata125p, ze chłopaki go doginali przy pomocy palnika.
http://forum125p.pl/viewtopic.php?f=3&t=1750&start=20 (http://forum125p.pl/viewtopic.php?f=3&t=1750&start=20)