Autor Wątek: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p  (Przeczytany 7151 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« dnia: Kwiecień 03, 2013, 15:51:13 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
Otóż - jak rozwiązać sprawę z stabem? dawce mamy plusorovera, i on ma wiadomo szerokie zawiecho , a kant wąskie - bedzie pasić czy trzeba cos "doginać" ?

I jak ktos przerabiał , to prosił bym o wskazówke czy duzo trzeba wycinać/przerabiać aby upchać Lucasy. Pytam aby szybciej mi robota poszła :D
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2013, 15:52:54 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
A nie lepiej wam zrobić szeroki zawias ? i wymienić belki i resztę?
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2013, 15:54:30 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
No własnie w tym sęk, ze zawias ma pozostać wąski.
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2013, 16:04:27 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
stab z pn-a diesla ? do lukasów napewno bedziesz potrzebował tylne przewody starego typu zastosowane na przód ...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2013, 16:06:00 pm wysłana przez Leonek1321 »
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 03, 2013, 16:11:34 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
Pytam czy nie idzie zaadoptować jakoś staba z szerokiego. Nie trzeba, wystarczy redukcje gwintu kupić ;)
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 03, 2013, 16:49:24 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Potrzebujecie staba z wąskiego poloneza diesla.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 03, 2013, 16:55:07 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
o przejściówce wiem bo sam tak miałem ale przewody to fajna ciekawostka :P
staba kiedyś czytałem ze ktoś ściągnoł pasami przed montażem i weszło ...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 03, 2013, 17:03:19 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
teraz wykopałem na forum fiata125p, ze chłopaki go doginali przy pomocy palnika.
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 03, 2013, 17:05:54 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
ze chłopaki go doginali przy pomocy palnika.
to już jest proszenie sie o kłopoty o.O
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 03, 2013, 18:17:21 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
ze chłopaki go doginali przy pomocy palnika.
to już jest proszenie sie o kłopoty o.O
Przecież tak samo wielu robiło staby na tył...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 03, 2013, 18:42:59 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
tylko wiekszość doginając na zimno prawda ? ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 03, 2013, 18:43:41 pm »

Offline mily24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1344
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM - Ekipa z Krakowa
Barnii mi kiedyś wspominał że idzie dogiąć ten z szerokiego na wąski zawias ;) napisz do niego on sie orientuje co i jak ;)
ja wolałem nie kombinować i kupiłem nówke z wąskiego diesla
Daewoo Polonez '99 nowy 1.6GSI
Sweter mk2 1.8 KAMEI X1

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 03, 2013, 21:05:03 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
tylko wiekszość doginając na zimno prawda ? ;)
Oj chyba nie :) ktoś kiedyś pisał jak palnikiem grzał, a potem była kłótnia, że jeden twierdził, że ten pręt stracił swe właściwości, a inny twierdził, że nie ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 03, 2013, 21:07:44 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
no i ja jeżdzę na giętym z przodu stabie drugi rok, tylny też mam gięty i już prawie 2 lata minęło i co?
auto popierdziela na torze, jeździ na publicznych drogach i nic sie nie dzieje.


Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 03, 2013, 21:49:13 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
A te lukasy to z pompą i serwem chcesz montować?
 bo jak tak, to czeka cię trochę roboty, bo nie za bardzo to pasuje, ale jest do ogarnięcia.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 03, 2013, 22:08:21 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
no i ja jeżdzę na giętym z przodu stabie drugi rok, tylny też mam gięty i już prawie 2 lata minęło i co?
auto popierdziela na torze, jeździ na publicznych drogach i nic sie nie dzieje.
Fazi ty druciarzu heheh spokojnie na tym forum już wiele rzeczy powinno się urwać, nie wytrzymać a jakoś ludzie bezpiecznie jeżdżą

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 03, 2013, 22:53:41 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę..
Można również zastosować stabilizator z Fiata 132 bez żadnych przeróbek itp.?
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 03, 2013, 22:57:49 pm »

Offline Thomson#1976

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 581
jeśli już szukać staba bez przeróbek to pozostaje wąski caro diesel... . Pojawiają się sporadycznie na Allegro

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 03, 2013, 23:31:43 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
tak , pedały całosc , serwo , pompa. Wiem , trza bedzie rzezbić w grodzi troche , ale auto ma sie zatrzymywać a nie spowalniać :)
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 03, 2013, 23:48:27 pm »

Offline bomis23

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 77
  • Płeć: Mężczyzna
    • Akwarium `88
Będziesz musiał cały zestaw pedałów przewalić od lucasa, dziury w ścianie zmienić i na 99% podstawę pod serwo od lucasa dać, bo na stare nie pasi. Ładuje teraz takie do akwarium , jest to do ogarnięcia.
bomis23