FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: mateoraczek w Wrzesień 20, 2013, 20:30:15 pm
-
Witam proszę o wyrozumiałość ale nigdzie nie znalazłem niezbędnych informacji choć wiem że temat już był wałkowany :) Nie chcę budować ściganta tylko LOW toczydełko :)
Moje pytania to:
1. Jeśli chcę zostawić wtryski i osprzęt od mojego fabrycznego GSI to jakie części będą mi potrzebne z 2.0DOHC? ( znajomy rozbił Bravo 2.0DOHC z 97r. i chcę nad padliną trochę po sępić)
2. Jakie modyfikacje musi przejść karoseria i sam osprzęt żebym mógł zainstalować silnik 2.0DOHC?
3. W przyszłości planuję sporą glebę i zastanawiam się czy miska olejowa w 2.0 po swapie będzie siedziała wyżej niż w standardowym 1.6?
mam nadzieję że uzyskam odpowiedzi maksymalnie proste i zarazem rozwiewające moje wątpliwości za które z góry dziękuję :)
-
o sadzaniu poprzecznych dohc do poloneza jest sporo tematów np. tu masz wymienioną cześć rzeczy http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=22600.0 jakie potrzebne są w innych dohc, pomysł z wtryskiem gsi szału nie robi, chyba Świety robił kiedyś pomiar afr w czyms taki i było dość ubogo...
-
( znajomy rozbił Bravo 2.0DOHC z 97r. i chcę nad padliną trochę po sępić)
podstawowy problem : DOHC 2.0 z bravo ma 5cylindrow,
niezle podejscie ,chcesz wkladac pod maske silnik,ktorego na oczy nie widziales <lol2>
P.S.
jeden projekt z takim silnikiem powstaje za kupe kasy ,ale ma 2.5l objetosci i turbosprezarke ,
jedno jest pewne :
do starego DOHCa mozna zalozyc osprzet z GSI bez wiekszych problemow i z dobrym rezultatem,
do DOHC 20V nie da sie zalozyc osprzetu z GSI
-
do starego DOHCa mozna zalozyc osprzet z GSI bez wiekszych problemow i z dobrym rezultatem
z dobrym jak dobrym.. ktorys kolega z forum mil i wyszlo mu na czerniewicach n hamowni z tego co pamietam 90 koni...
-
do starego DOHCa mozna zalozyc osprzet z GSI bez wiekszych problemow i z dobrym rezultatem
z dobrym jak dobrym.. ktorys kolega z forum mil i wyszlo mu na czerniewicach n hamowni z tego co pamietam 90 koni...
a innemu wyszlo 100KM kiedys i co to oznacza ? ze wiecej sie nie da,czy ze wiecej nie potrafi zrobic ?
oczywiscie,ze bez zmiany wtryskiwaczy lub regulatora cis. wiecej nie wyjdzie ,bo wyjety jest z silnika o mocy 84KM
-
U mnie było 104 KM przy kiepskim stanie dołu silnika. Myślę że silnik po remoncie z dobrym układem wydechowym i dolotowym osiągnie na tym osprzęcie bez problemu 110 KM
-
Jeżeli chodzi o wsadzenie 2.0 20v do polda to podobny projekt już jest tylko że 2.5 20vt z tym że chłopaki tam poszli naprawdę grubo :].
Link do tego potwora. http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=97907
-
Jeżeli chodzi o wsadzenie 2.0 20v do polda to podobny projekt już jest tylko że 2.5 20vt z tym że chłopaki tam poszli naprawdę grubo :]
Tylko że w tym temacie od dłuższego czasu cisza jakby umarł projekt.
-
Bo zmienił się wykonawca projektu.
Właścicielem auta jest Kolega Bolim.
-
Tak z ciekawości - jeśli to nie tajemnica - gdzie z Ital Performance przejechał projekt ??
P.S. Mój projekt jest w czwartym warsztacie...
-
P.S. Mój projekt jest w czwartym warsztacie...
taki urok wydumek ;)
-
Tak z ciekawości - jeśli to nie tajemnica - gdzie z Ital Performance przejechał projekt
Wiem tylko tyle że Zolt4r nie wywiązywał się z umowy, wyszły też jaja z częściami itp, ale to raczej mało istotne.
Ważne że projekt nie poszedł w odstawkę.