Autor Wątek: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.  (Przeczytany 5995 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« dnia: Wrzesień 20, 2013, 20:30:15 pm »

mateoraczek

  • Gość
Witam proszę o wyrozumiałość ale nigdzie nie znalazłem niezbędnych informacji choć wiem że temat już był wałkowany :) Nie chcę budować ściganta tylko LOW toczydełko :)
Moje pytania to:
1. Jeśli chcę zostawić wtryski i osprzęt od mojego fabrycznego GSI to jakie części będą mi potrzebne z 2.0DOHC? ( znajomy rozbił Bravo 2.0DOHC z 97r. i chcę nad padliną trochę po sępić)
2. Jakie modyfikacje musi przejść karoseria i sam osprzęt żebym mógł zainstalować silnik 2.0DOHC?
3. W przyszłości planuję sporą glebę i zastanawiam się czy miska olejowa w 2.0 po swapie będzie siedziała wyżej niż w standardowym 1.6?

mam nadzieję że uzyskam odpowiedzi maksymalnie proste i zarazem rozwiewające moje wątpliwości za które z góry dziękuję :)

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 20, 2013, 21:30:39 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
o sadzaniu poprzecznych dohc do poloneza jest sporo tematów np. tu masz wymienioną cześć rzeczy http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=22600.0 jakie potrzebne są w innych dohc, pomysł z wtryskiem gsi szału nie robi, chyba Świety robił kiedyś pomiar afr w czyms taki i było dość ubogo...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2013, 21:45:12 pm wysłana przez Leonek1321 »
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 20, 2013, 23:25:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
( znajomy rozbił Bravo 2.0DOHC z 97r. i chcę nad padliną trochę po sępić)
podstawowy problem : DOHC 2.0 z bravo ma 5cylindrow,
niezle podejscie ,chcesz wkladac pod maske silnik,ktorego na oczy nie widziales  <lol2>

P.S.
jeden projekt z takim silnikiem powstaje za kupe kasy ,ale ma 2.5l objetosci i turbosprezarke ,
jedno jest pewne :
do starego DOHCa mozna zalozyc osprzet z GSI bez wiekszych problemow i z dobrym rezultatem,
do DOHC 20V nie da sie zalozyc osprzetu z GSI
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 21, 2013, 00:08:34 am »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
do starego DOHCa mozna zalozyc osprzet z GSI bez wiekszych problemow i z dobrym rezultatem
z dobrym jak dobrym.. ktorys kolega z forum mil i wyszlo mu na czerniewicach n hamowni z tego co pamietam 90 koni...
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 21, 2013, 00:25:43 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
do starego DOHCa mozna zalozyc osprzet z GSI bez wiekszych problemow i z dobrym rezultatem
z dobrym jak dobrym.. ktorys kolega z forum mil i wyszlo mu na czerniewicach n hamowni z tego co pamietam 90 koni...
a innemu wyszlo 100KM kiedys i co to oznacza ? ze wiecej sie nie da,czy ze wiecej nie potrafi zrobic ?
oczywiscie,ze bez zmiany wtryskiwaczy lub regulatora cis. wiecej nie wyjdzie ,bo wyjety jest z silnika o mocy 84KM
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 22, 2013, 09:43:58 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
U mnie było 104 KM przy kiepskim stanie dołu silnika.  Myślę że silnik po remoncie z dobrym układem wydechowym i dolotowym osiągnie na tym osprzęcie bez problemu 110 KM
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 22, 2013, 09:58:36 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Jeżeli chodzi o wsadzenie 2.0 20v do polda to podobny projekt już jest tylko że 2.5 20vt z tym że chłopaki tam poszli naprawdę grubo :].
Link do tego potwora.  http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=97907
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 22, 2013, 10:45:58 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Jeżeli chodzi o wsadzenie 2.0 20v do polda to podobny projekt już jest tylko że 2.5 20vt z tym że chłopaki tam poszli naprawdę grubo :]
Tylko że w tym temacie od dłuższego czasu cisza jakby umarł projekt.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 22, 2013, 11:48:21 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Bo zmienił się wykonawca projektu.
Właścicielem auta jest Kolega Bolim.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 23, 2013, 18:41:02 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Tak z ciekawości - jeśli to nie tajemnica - gdzie z Ital Performance przejechał projekt ??
P.S. Mój projekt jest w czwartym warsztacie...

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 23, 2013, 18:49:21 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
P.S. Mój projekt jest w czwartym warsztacie...
taki urok wydumek ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: 2.0DOHC z osprzętem GSI Polonez Caro Plus 1.6GSi 1998r.
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 23, 2013, 19:12:10 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Tak z ciekawości - jeśli to nie tajemnica - gdzie z Ital Performance przejechał projekt

Wiem tylko tyle że Zolt4r nie wywiązywał się z umowy, wyszły też jaja z częściami itp, ale to raczej mało istotne.
Ważne że projekt nie poszedł w odstawkę.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja