FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: matteo w Styczeń 02, 2016, 19:03:15 pm

Tytuł: Jaki alternator Caro '91 1,5
Wiadomość wysłana przez: matteo w Styczeń 02, 2016, 19:03:15 pm
Cześć,
Mam pytanko, jaki powinien być zamontowany alternator w Caro z 91 z silnikiem 1,5 GLE. Mam u siebie zrobioną jakąś rzeźbę, mianowicie fabrycznie mam regulator na nadkolu ale jest odłączony kabel dodatni i pociągnięty do alternatora, i na alternatorze jest założony drugi regulator. Wnioskuję że mam założony nowszy altek z regulatorem na obudowie.
Doradźcie jaki zatem powinien być u mnie prawidłowy alternator, bo wszystkie które do tej pory znalazłem w wersji bez regulatora na obudowie mają inny system mocowania (regulacja naciągnięcia paska na obudowie alternatora a nie na wsporniku). Czy zatem ktoś u mnie przerobił mocowanie alternatora?
Teraz mam zamontowane coś takiego:
(http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c91a69dbb29a.jpg) (http://naforum.zapodaj.net/c91a69dbb29a.jpg.html)

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Jaki alternator Caro '91 1,5
Wiadomość wysłana przez: maciejowski w Styczeń 02, 2016, 19:53:48 pm
masz altek z plusa, z wbudowanym reglerem, jak działa, to nie ruszaj. jedynie dobrze zaizoluj kable, które zostały przy starym regulatorze.
mają inny system mocowania (regulacja naciągnięcia paska na obudowie alternatora a nie na wsporniku)
tak to było w 125p, z silnikiem 115/116c, w polonezie nigdy.

u ciebie był fabrycznie taki http://olx.pl/oferta/alternator-do-poloneza-fiat-125p-CID5-IDcXIcR.html#cce30f0c5c
Tytuł: Odp: Jaki alternator Caro '91 1,5
Wiadomość wysłana przez: diodalodz w Styczeń 03, 2016, 03:24:47 am
http://olx.pl/oferta/alternator-do-poloneza-fiat-125p-CID5-IDcXIcR.html#cce30f0c5c
Może być nawet nigdy nie dłubany bo ma jeszcze nity na łożysku przednim. Jak coś to mam takie nity ;) bo swego czasu robiłem "oryginały" na lepszych łożyskach.