FSO-Polonez Tuning Klub
		GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Marek94 w Wrzesień 01, 2018, 00:29:36 am
		
			
			- 
				Witam mam takie pytanie do doświadczonych ludzi z tym motorem jest gdzieś zaślepiony otwór w ohv na hydraulice w bloku,głowicy z kanałem olejowym w którym jest ciśnienie ?.Pytam bo w japońcach które skręcam takowe się zdarzają.Co ułatwia prace i nie trzeba pieprzyć się z jakimiś podstawkami,trójnikami przy czujniku ciśnienia itp. Od razu zapytam jak żywotne są pompy oleju w polonezie i jak reagują na sytuacje dodatkowego przewodu do smarowania ?
			
- 
				w plusie możesz założyć podstawę filtra oleju starego typu, z wyjściem na czujnik.
			
- 
				Ktoś tu turbi ohvke. Działa aż połamie silnik, ale nie przez słabe smarowanie. Podstawy z ohv przed Caro plusem miały dodatkowy czujnik w który można zamontować przewód olejowy. Mało tego przed Caro były z kolei trójniki pod kolektorem ssącym.
			
- 
				ało tego przed Caro były z kolei trójniki pod kolektorem ssącym. raczej  od przypadku ,bo mam podstawe filtra z Borewicza z gwintem na czujnik
- 
				A co z ciśnieniem jak pompa zacznie zasilać dodatkowy przewód? Sami pisaliście że ta pompa ma słabą wydajność.
			
- 
				Parę ohvt jest więc  w czym problem...
			
- 
				Coś tam się buduje zobaczymy jak wyjdzie,najpierw muszę ogarnąć następną Hondę bo poprzednią mi tydzień temu rozbili  :( .A polonez nie był zabawką tylko twardym zawodnikiem do znoszenia codziennej tułaczki zemną,  niestety po 50 tysiącach w ciągu dwóch lat wymaga paru poważniejszych napraw.A przez ten czas tak go polubiłem i tak dobrze znosił moją jazdę że zasłużył od razu na jakieś usprawnienia  :].Zdaję sobie sprawę że ma tylko 3 podpory a sam motor nie jest pancerny ale myślę że bez odprężania jakieś niewielkie doładowanie jest w stanie znieść a nawet niewielki skok momentu i mocy to dla niego dużo.
			
- 
				myślę że bez odprężania jakieś niewielkie doładowanie jest w stanie znieść 0.5 bara
- 
				Ohv ma CR jak u najlepszych zawodników w turbo, więc powinno przyjmować doładowanie, a nie jakieś pedalskie 0,5 bara.
 ało tego przed Caro były z kolei trójniki pod kolektorem ssącym. raczej  od przypadku ,bo mam podstawe filtra z Borewicza z gwintem na czujnik
 
 Bo miałeś Szczepana z Caro wsadzonego. Tyle w temacie.
 Ten, co wie najlepiej.
- 
				Bo miałeś Szczepana z Caro wsadzonego. Tyle w temacie. szczep na 1.6 z Caro to poszedl pozniej, gdy to 1.5 wyzionelo ducha i dlatego mam podstawke filtra,
 ale wiadomo, ze Borek mial juz swoje lata i nie wiadomo kto i ile tam grzebal - niemniej jednak 1.5 wygladalo na oryginalne
 
 Ohv ma CR jak u najlepszych zawodników w turbo, więc powinno przyjmować doładowanie, a nie jakieś pedalskie 0,5 bara. 1.6 ma e=9.5 i z takim stopniem wcale nie dmuchaja wiecej niz 0.5b np. wagina 1.8 150KM ma taki stopien, a dmuchany slabiej