FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: maniek1 w Październik 13, 2021, 22:25:37 pm
-
Witam, czy ktoś z was wydłużał tylne drążki reakcyjne?, będę w moim aucie to robił gdyż główka mostu patrzy zbyt mocno w dół .
-
Nie robiłem ale przymierzałem się kiedyś do zrobienia regulowanych na łącznikach drążka kierowniczego, nie doszukałem się od czego mógłby pasować i zaniechałem tematu. :(
-
To pewnie nie drążki są problemem, tylko współczesne resory w których otwór pod mocowanie wspornika środkowego jest w niewłaściwym miejscu.
-
To pewnie nie drążki są problemem, tylko współczesne resory w których otwór pod mocowanie wspornika środkowego jest w niewłaściwym miejscu.
Ale drążkiem można by było to wyregulować, albo np. Usunąć przesunięcie kątowe przy jakimś nietypowym swapie napędu.
-
Rosja to stan umysłu... druga sprawa że u nich jest jeszcze sporo radzieckiej myśli motoryzacyjnej. A i produkcja do niedawna trwała.
Na zachodzie klasyki to ekstrawagancja na którą stać ludzi. W Polsce też rośnie odsetek ludzi którzy mogą sobie na to pozwolić. Tyle że dla nich Polonez nie jest autem godnym klasyka.
Normalny użytkownik poloneza nieyśli i zmianie resorów dopuki nie musi. Więc co się dziwić producentom że mają wywalone na polską motoryzację.
-
Witam, mimo założenia niższych wsporników resorów , niewiele ale trochę było słychać krzyżaki wału przy puszczaniu nogi z gazu i wyłączaniu na luz przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowania , po wydłużeniu drążków reakcyjnych o 10mm. jest idealnie.
-
dziwne, bo z ugieciem drazki raczej oddalaja gore mostu od siebie, wiec powinno pomoc skrocenie,
ale widac majstrowanie przy kolumnach resora rozwala fabryczna geometrie
-
ale widac majstrowanie przy kolumnach resora rozwala fabryczna geometrie
No przecież to oczywiste.
W dodatku swego czasu na tym forum nie brak było matołów którzy obniżali przez odwrócenie kolumn tyłem naprzód.
-
dziwne, bo z ugieciem drazki raczej oddalaja gore mostu od siebie, wiec powinno pomoc skrocenie,
ale widac majstrowanie przy kolumnach resora rozwala fabryczna geometrie
po zmianie wsporników było lepiej , ale wał nie był w linii prostej, po wydłużeniu drążków jest ok.
-
Usunąłem niepotrzebną dyskusję. Proszę takie wymiany zdań prowadzić na PW lub w wątkach do tego przeznaczonych.