FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: maniek1 w Październik 13, 2021, 22:25:37 pm

Tytuł: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: maniek1 w Październik 13, 2021, 22:25:37 pm
Witam, czy ktoś z was wydłużał tylne drążki reakcyjne?, będę w moim aucie to robił gdyż główka mostu patrzy zbyt mocno w dół .
Tytuł: Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: xmaniekx w Październik 13, 2021, 22:34:04 pm
Nie robiłem ale przymierzałem się kiedyś do zrobienia regulowanych na łącznikach drążka kierowniczego, nie doszukałem się od czego mógłby pasować i zaniechałem tematu. :(
Tytuł: Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: Tales w Październik 13, 2021, 23:13:11 pm
To pewnie nie drążki są problemem, tylko współczesne resory w których otwór pod mocowanie wspornika środkowego jest w niewłaściwym miejscu.
Tytuł: Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: xmaniekx w Październik 14, 2021, 01:39:00 am
To pewnie nie drążki są problemem, tylko współczesne resory w których otwór pod mocowanie wspornika środkowego jest w niewłaściwym miejscu.
Ale drążkiem można by było to wyregulować, albo np. Usunąć przesunięcie kątowe przy jakimś nietypowym swapie napędu.
Tytuł: Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Październik 14, 2021, 06:15:43 am
Rosja to stan umysłu... druga sprawa że u nich  jest jeszcze sporo radzieckiej myśli motoryzacyjnej. A i produkcja do niedawna trwała.

Na zachodzie klasyki to ekstrawagancja na którą stać ludzi. W Polsce też rośnie odsetek ludzi którzy mogą sobie na to pozwolić. Tyle że dla nich Polonez nie jest autem godnym klasyka.

Normalny użytkownik poloneza nieyśli i zmianie resorów dopuki nie musi. Więc co się dziwić producentom że mają wywalone na polską motoryzację.
Tytuł: Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: maniek1 w Luty 26, 2022, 21:39:27 pm
Witam, mimo założenia niższych wsporników resorów , niewiele ale trochę było słychać krzyżaki wału przy puszczaniu nogi z gazu i wyłączaniu na luz przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowania , po wydłużeniu drążków reakcyjnych o 10mm. jest idealnie.
Tytuł: Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: KGB w Luty 26, 2022, 22:35:39 pm
dziwne, bo z ugieciem drazki raczej oddalaja gore mostu od siebie, wiec powinno pomoc skrocenie,
ale widac majstrowanie przy kolumnach resora rozwala fabryczna geometrie
Tytuł: Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: banned w Luty 27, 2022, 06:06:28 am
ale widac majstrowanie przy kolumnach resora rozwala fabryczna geometrie

No przecież to oczywiste.

W dodatku swego czasu na tym forum nie brak było matołów którzy obniżali przez odwrócenie kolumn tyłem naprzód.
Tytuł: Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: maniek1 w Luty 27, 2022, 07:53:38 am
dziwne, bo z ugieciem drazki raczej oddalaja gore mostu od siebie, wiec powinno pomoc skrocenie,
ale widac majstrowanie przy kolumnach resora rozwala fabryczna geometrie

po zmianie wsporników było lepiej , ale wał nie był w linii prostej, po wydłużeniu drążków jest ok.
Tytuł: Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
Wiadomość wysłana przez: Tomasz#1969 w Marzec 16, 2022, 16:13:16 pm
Usunąłem niepotrzebną dyskusję. Proszę takie wymiany zdań prowadzić na PW lub w wątkach do tego przeznaczonych.