Autor Wątek: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ  (Przeczytany 3788 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« dnia: Październik 13, 2021, 22:25:37 pm »

Offline maniek1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 445
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p
Witam, czy ktoś z was wydłużał tylne drążki reakcyjne?, będę w moim aucie to robił gdyż główka mostu patrzy zbyt mocno w dół .

Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 13, 2021, 22:34:04 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Nie robiłem ale przymierzałem się kiedyś do zrobienia regulowanych na łącznikach drążka kierowniczego, nie doszukałem się od czego mógłby pasować i zaniechałem tematu. :(

Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 13, 2021, 23:13:11 pm »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1366
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
To pewnie nie drążki są problemem, tylko współczesne resory w których otwór pod mocowanie wspornika środkowego jest w niewłaściwym miejscu.

Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 14, 2021, 01:39:00 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
To pewnie nie drążki są problemem, tylko współczesne resory w których otwór pod mocowanie wspornika środkowego jest w niewłaściwym miejscu.
Ale drążkiem można by było to wyregulować, albo np. Usunąć przesunięcie kątowe przy jakimś nietypowym swapie napędu.

Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 14, 2021, 06:15:43 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Rosja to stan umysłu... druga sprawa że u nich  jest jeszcze sporo radzieckiej myśli motoryzacyjnej. A i produkcja do niedawna trwała.

Na zachodzie klasyki to ekstrawagancja na którą stać ludzi. W Polsce też rośnie odsetek ludzi którzy mogą sobie na to pozwolić. Tyle że dla nich Polonez nie jest autem godnym klasyka.

Normalny użytkownik poloneza nieyśli i zmianie resorów dopuki nie musi. Więc co się dziwić producentom że mają wywalone na polską motoryzację.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 26, 2022, 21:39:27 pm »

Offline maniek1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 445
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p
Witam, mimo założenia niższych wsporników resorów , niewiele ale trochę było słychać krzyżaki wału przy puszczaniu nogi z gazu i wyłączaniu na luz przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowania , po wydłużeniu drążków reakcyjnych o 10mm. jest idealnie.
« Ostatnia zmiana: Luty 26, 2022, 21:43:54 pm wysłana przez maniek1 »

Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 26, 2022, 22:35:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dziwne, bo z ugieciem drazki raczej oddalaja gore mostu od siebie, wiec powinno pomoc skrocenie,
ale widac majstrowanie przy kolumnach resora rozwala fabryczna geometrie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 27, 2022, 06:06:28 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
ale widac majstrowanie przy kolumnach resora rozwala fabryczna geometrie

No przecież to oczywiste.

W dodatku swego czasu na tym forum nie brak było matołów którzy obniżali przez odwrócenie kolumn tyłem naprzód.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 27, 2022, 07:53:38 am »

Offline maniek1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 445
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p
dziwne, bo z ugieciem drazki raczej oddalaja gore mostu od siebie, wiec powinno pomoc skrocenie,
ale widac majstrowanie przy kolumnach resora rozwala fabryczna geometrie

po zmianie wsporników było lepiej , ale wał nie był w linii prostej, po wydłużeniu drążków jest ok.

Odp: DRĄŻKI REAKCYJNE TYŁ
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 16, 2022, 16:13:16 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Usunąłem niepotrzebną dyskusję. Proszę takie wymiany zdań prowadzić na PW lub w wątkach do tego przeznaczonych.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .