Autor Wątek: ładowanie akumulatora, jak długo?  (Przeczytany 15481 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ładowanie akumulatora, jak długo?
« dnia: Grudzień 25, 2011, 13:53:23 pm »

Offline kuuuba777

• Sympatyk
    • Atu + 1.4 16V
wiem że ładowanie aku to w brew pozorom nie taka prosta sprawa. Chodzi o to że mam aku 62ah i stary ruski prostownik. Nie znam się na ich krzaczkach więc nie wiem co ma nim jest napisane:) zawsze ustawiam 'na jedynkę' i jazda. Tylko nie wiem jak długo trzeba go ładować? Mój ojciec zawsez mowił że :" na jedynce to tyle godzin ile ah ma aku". A w necie widzę takie opinie że prądem 10% mniejszym niż te 62ah blablabla tylko ja nie wiem ile daje ten prostownik na jedynce... Poradzi ktoś coś? aku ładuje się od piątku tak od około 12 godziny, starczy mu?

Odp: ładowanie akumulatora, jak długo?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 25, 2011, 14:01:15 pm »

Offline Mariusz

• Sympatyk
    • 1.5 GLE
Jak bąbluje to starczy.

« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 25, 2011, 14:06:09 pm »

Offline pigini

• Sympatyk
  • Caro+/- ? 1,4 16v 1994
Nie ma na prostowniku  nawet Amperomierza ?
 To by już dużo pomogło, powiem tak akumulatorek  62Ah spokojnie możesz ładowac przez 12 godzinek prądem 5A-6A  a pewnie na jedynce ten prostownik  będzie tyle gdzieś miał.
Jak bąbluje to starczy.
Bąblowac zacznie  nawet po 20 minutach jak prądem mu dopierdzielisz, tyle że pojemności już nie złapiesz takiej jak powinieneś ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2011, 14:08:09 pm wysłana przez pigini »
Jeśli nie potrafisz naprawić czegoś młotkiem, masz problem natury elektrycznej.

« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 25, 2011, 14:16:22 pm »

Offline kuuuba777

• Sympatyk
    • Atu + 1.4 16V
ide do piwnicy popatrze co się dzieję, zrobie fotce prostownika i zedytuje tego posta:) mam nadzieję że wyrobie się zanim goście przyjdą:DD

edit: fotka prostownika

p.s. w aku już "bąbluje"
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2011, 14:33:27 pm wysłana przez kuuuba777 »