Autor Wątek: wtrysk czy ga?nik w 1,5i  (Przeczytany 3288 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wtrysk czy ga?nik w 1,5i
« dnia: Lipiec 10, 2006, 21:42:42 pm »

c_4

  • Gość
od pewnego czasu zastanawiam się nad zmian? ga?nika na wtrysk ale niewiem czy wszystko będzie pasować tzn rozstaw ?rub na kolektorze cięgienko gazu i cała reszta czy nic nie będę mysiał przeragiać itp

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2006, 22:48:38 pm »

SerU#408

  • Gość
Przeróbek będziesz mieć co niemiara. Wtrysk to nie tylko kolektor ss?cy  :twisted:  8)
m.in. czeka Cię:
-koło pasowe
-czujnik położenia wału
-instalacje elektryczna
-cewki
-kolektor ss?cy
-pompa paliwa w baku
-i wiele innych  :twisted:

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2006, 23:36:15 pm »

WKLIW

  • Gość
a po co Ci wtrysk jeszcze wielopunkt to rozumnie ale monowtrysk przecież to kicha gorsza od ga?nika i na mocy stracisz, pozatym wtrysk to elektronika czyli drogie g...no które lubi pa?ć w najmniej oczekiwanym momencie

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 10, 2006, 23:42:32 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ja bym gaznika na wtrysk nie zmienial, obecnie sam jestem na etapie zbierania gratow do przejscia z Boscha na gaznik

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 11, 2006, 17:54:20 pm »

c_4

  • Gość
spodwiewałem się że będzie trochę przeróbek ale nie s?dziłem że aż tyle ich będzie
a zastanawiałem się nad t? zmian? dlatego że zanic nie mogę ustawić ga?nika niskie obroty na benzynie mam blisko 2000 a ?ruba ustlaj?ca ilo?ć nieszanki jest wkręcona na max

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 11, 2006, 18:27:47 pm »

Rider

  • Gość
Sprawdz czy nie lapie ci nigdzie lewego powietrza oraz jak bogato ustawiona masz mieszankie na biegu jalowym - sruba u podstawy gaznika.

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 11, 2006, 20:14:17 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Zmiana na wtrysk jest jedynie zasadna gdy sięnie ma gaziku. Ale dobry gażniczek też potrafi zdziałac cuda

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 11, 2006, 20:16:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13856
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
bez przesadyzmu
JA rozumiem ,ze w gazniku moze byc dziora w obrotach ,ale wolne zawsze da sie ladnie ustawic
jezeli gaznik jest caly dobrze zlozony to proponuje sprawdzic szczelnosc polaczen
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 11, 2006, 21:52:25 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Zamiast F35 w pierwszym przelocie wstaw f 30  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 20, 2006, 12:19:29 pm »

c_4

  • Gość
srubka ustalaj?ca iko?ć mieszanki jest wkręcona na max
a z ga?nikiem mam na bank co? nie tak bo przy gaszeniu ma benzynie przy rozgrzanym silniku dostaje samozapłonu i przez chwile pracuje jek disel a przy zimnym ga?nie bez "efektów"

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 02, 2006, 07:45:31 am »

Piotrek_

  • Gość
to jeszcze swieczki zmien

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 03, 2006, 08:44:00 am »

batorejro

  • Gość
Elwood a jak zamienie rurki emulsyjne to jka sie to bedzi emialo do spalania??Ja mam gażnik z poloneza  w fiacie 125 i jest dziura w obrotach. Na trasie jak jade 100km/h to pali koło 7 litrów i nie chciał bym tego schrzanić.

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 03, 2006, 12:10:26 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
Elwood a jak zamienie rurki emulsyjne to jka sie to bedzi emialo do spalania??Ja mam gażnik z poloneza w fiacie 125 i jest dziura w obrotach. Na trasie jak jade 100km/h to pali koło 7 litrów i nie chciał bym tego schrzanić.


Spalanie wzrosnie rzecz jasna ale max o okolo 0,5 litra na setke czyli spali ci za 2-3 zł wiecej w praktyce niezauwazalnie. Byc moze jezeli nie pilujesz nawet spadnie gdyz w silniku zdziura trzeba wbijac gaz do dechy aby auto chiało w ogóle jechac. W moim przypadku dziura była tak duza ze przypomonało to objaw braku benzyny w gazniku :twisted:  Przy gwałtownym wcisnieciu silnik sie dławił moment zastanowienia i dopiero jechał. Po wymianie rurki i regulacji gaznika na alizatorze(2,5 % co) nie poznałem auta -ci?gneło pieknie od dolu, bez krztuszenia sie, kangórów i innych nieprzyjemnych objawów .Na próbe mozesz po prostu bez zmiany nastawów zamienic rurki z f35 na f30 w pierwszym przelocie i sie przejechac -juz to daje odczuwalna  i to bardzo poprawe  :) Dobrze tez jest dorzucic dodatkowa podkładke pod gaznik -poprawi dół obrotów i moment przejscia. 7 litrów na trasie oznacza prawdopodobnie ze masz zbyt zubozona mieszanke, wiec zeby sie nie okazało ze oszczednosci rzedu 4 zł/100 przyczynia sie do szybszego remontu silnika. :?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

wtrysk czy gaĽnik w 1,5i
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 04, 2006, 14:10:44 pm »

batorejro

  • Gość
To niekoniecznie zubożona mieszanka. Jest to zwykly silnik fiatowski ale troche usprawniony czyli  aparat zaplonowy bezstykowy i modół zapłonowy z poloneza a także gażnk poloneza, ponadto niedawno  robilem troche przy hamulcach bo go trzymały i jest teraz git. Zbyt uboga mieszanka  objawiala by sie także szybkim wzrastaniem temperatury silnika a tak nie jest. Założylem także inn? chłodnice tak aby zamontować elektryczny silnik do wentylatora. Jednakze tak jak pisales dziura w obrotach jest straszna, dajesz mu w gaz a jego cos jakby trzymało i nagle wyskakuje jak z procy.