Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
SILNIKI
»
Silnik Rover'a
»
Rover - zakupiłem 1.4 16v
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
...
3
4
[
5
]
Do dołu
Autor
Wątek: Rover - zakupiłem 1.4 16v (Przeczytany 15099 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Rover - zakupiłem 1.4 16v
«
Odpowiedź #80 dnia:
Lipiec 12, 2009, 07:54:31 am »
Excalibur#1937
Administrator
Wiadomości: 1910
Płeć:
Kilka ich było ;)
Robiłem w sumie trzykrotnie - pomiary zawsze miałem robione na rozgrzanym silniku.
Zapisane
Rover - zakupiłem 1.4 16v
«
Odpowiedź #81 dnia:
Lipiec 12, 2009, 11:42:58 am »
Stingerek
Sympatyk
Wiadomości: 6140
Płeć:
Caro 1.4
Ja robiłem na zimnym, jak na zimnym mi wyszło po 10 (lub bradzo blisko 9.8 -10.3) to na ciepłym nawet nie sprawdzałem.
pozatym na ciepłym się niewygodnie pracuje
Zapisane
Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...
Rover - zakupiłem 1.4 16v
«
Odpowiedź #82 dnia:
Lipiec 12, 2009, 11:46:51 am »
śledzik
Sympatyk
Wiadomości: 2949
Płeć:
Honda Accord CL9 05r +200KM
na zimnym mozna mierzyc ale tylko tak powierzchownie. prawidlowo mierzy sie kompresje w temperaturze pracy silnika czyli ok 90 stopni ( czyli silnik rozgrzany)
Zapisane
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo
Drukuj
Strony:
1
...
3
4
[
5
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
SILNIKI
»
Silnik Rover'a
»
Rover - zakupiłem 1.4 16v