tam w tym miejscu nie ma uszczelki to prawda w instrukcji jest napisane, zeby do uszczelnienia uzyc tak zwanej uszczelki w plynie, a konkretnie preparatu loctite symbol jest w serwisowce ktora mam do tego silnika (skany z ksiazki trzeciaka)
niestety tego preparatu nie moglem dostac, silikon jest troche nie bardzo, bo tam sa cienkie kanaliki olejowe do hydropopychaczy i smarowania lozysk walkow, w ktore jak nawlazi silikonu to pozatyka i wiadomo co, ostatecznie zalozylismy na silikon (tak tez podobno robia w serwisie rovera), ale uwaga
!!
warstwa silikonu musi byc nalozona z wyczuciem
!!
u nas po dokreceniu srub silikon tylko sie zaznaczyl na laczeniu nic nie wyplynelo nie wycisnelo sie, jednym slowem idealnie bylo trafione z iloscia
oczywiscie przydal by sie klucz dynamometryczny zeby srub nie poprzeciagac wkoncu to aluminium
bez tej serwisowki nie dotykaj sie do silnika i przestrzegaj kolejnosci odkrecania jaki dokrecania srub zeby nie pokrzywic tych aluminiowych czesci, a konkretnie pokrywy walkow
nie wiem co ma wspolnego przeciagniecie szpilek w glowicy do wyciekow z pod pokrywy walkow rorzadu
jesli to robil jakis serwis byly rovera to mysle ze nie zrobili takiego bledu
sruby faktycznie lekko sie dokreca sam bylem zdziwony calkowity moment po drugiej fazie o 180 stopni to ok50 Nm wiec 5kg