Autor Wątek: Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING  (Przeczytany 10365 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 19, 2007, 15:42:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13861
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dlaczego nie ?
Senn mial taki silnik i sprzedal tylko dlatego ,bo bal sie elektroniki (ze nie bedzie banglac)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 19, 2007, 17:42:32 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Idzie wsadzić :) tylko małe poldkowe sprzegiełko bedzie dostawać po tyłku ze hej :)

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 19, 2007, 17:42:40 pm »

mateuszOBR

  • Gość
jak bym wiedział czy sie go dalej połączyć z sprzęgłem poldrovera  i belka to jak bede mial kasa na silnik i cala ta operacje to z ojcem bym go do poldka wlorzyl

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 19, 2007, 17:48:11 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Wiec na belke wejdzie do skrzyni da się podpiąc :) ale potrzebujesz całej elektroniki wraz z imo.

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 19, 2007, 19:29:01 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No nie do konca da sie podpiac pod skrzynie poniewaz musisz zastosowac zamach od VVC, ktory Ci nie wejdzie w dzwon.
Przy ewentualnym zakupie nalezy pamietac o immo oraz pilocie
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 19, 2007, 19:31:54 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
jak wiadomo zamach VVC i ostatnich roczników zwykłych roverków ma takie samo ustawienie ząbków dla czujnika a są mniejsze :)

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 19, 2007, 19:42:00 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No chyba ze tak, ale nie osadzisz tam sprzegla 215mm, a 200mm spoli sie ino w minute :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 19, 2007, 21:53:20 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
zawsze mozna dac spiek  :mrgreen: (okolo 500-600zl, w tym przygotowanie (chyba) zamachu i docisku pod spiekowa tarcze, dowiadywalem sie juz). tylko ze takie sprzeglo srednio nadaje sie do jazdy codziennej, bo strasznie szarpie.

"Możemy zwiększyć średnicę sprzęgła, choć w wielu przypadkach jest to niemożliwe. Możemy zamienić tarczę seryjną na tarczę spiekową, której sprawność będzie od 20 do 30% większa niż tarczy seryjnej"

art bizar sprzedaje ten silnik, wiec pewnie z 6000 bedzie kosztowal   :mrgreen:  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 20, 2007, 06:51:22 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
tarcza 4-5 spiekowa nie ebdzie szarpała tyle że jej żywot skończy się po ok 20tyś

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 20, 2007, 07:36:04 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Zawsze można dorobić dzwon i skrzynię z forda sierry. Jak się bawić to się bawić. I sprzęgło 215 podejdzie lekko.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 20, 2007, 07:50:41 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Swoja droga to obawialem sie ze moje sprzeglo - co by nie mowic jakies niewiadomo co bo 185mm - nie bedzie wytrzymywalo mocy 1.8 a jak sie okazuje juz zrobilem 17kkm po swapie i nie ma poslizgu. Dodam ze to sprzeglo siedzialo w poldku juz wtedy jak go kupilem. Tak wiec na 1.4 (wtedy tez nie mialo lekkiego zycia) przejechalo pod moja noga 70kkm no i teraz na 1.8 17kkm. Jak widac daje rade i wogole sie nie slizga. Mysle ze najpierw trzebaby wsadzic takiego VVC i potem martwic sie o sprzeglo, skrzynie i most, czyli zaczac od dupy strony tak jak zrobilem to ja :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 20, 2007, 19:15:10 pm »

mateuszOBR

  • Gość
No to pozostaje pomodlić sie o zdanie sesji zimowej i letniej i na zachód zarobić kasę na swapa
Tylko czy to takie proste będzie ??
Oczywiście zdanie sesji ?? O swapem sie nie boje  8)

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 21, 2007, 01:17:00 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
u mnie sprzegiłko właśnie umarło wiec będzie okazja cos z nim zrobić :)

Rover - 114GTI z ZASTEC TUNING
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 21, 2007, 11:31:10 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Van#1860"
u mnie sprzegiłko właśnie umarło wiec będzie okazja cos z nim zrobić  

Na szybkiego proponuję 200mm  z Rovera do tej skrzni. Jakby ford to inna inszość ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.