Autor Wątek: Kolektor wydechowy z 1.4  (Przeczytany 3344 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kolektor wydechowy z 1.4
« dnia: Luty 06, 2008, 19:13:52 pm »

iwan

  • Gość
Czy posiada ktos na wierzchu takowy i moglby zrobic mi fotke flanszy od strony silnika wraz z jakas skalą (tylko nie z polozona zapałką ale np suwmiarka) i dodatkowo zaznaczyc na focie jeden wymiar poprzeczny i wzdluzny?

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2008, 02:10:12 am »

maras

  • Gość
dobra, ma, zeliwiaka wywalonego z polda, jutro postaram się wrzucić, gdybym zapomniał, przypomnij mi na pw, bo ja mam coś kiepska pamięć ostatnio :wink:

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2008, 14:39:48 pm »

iwan

  • Gość
Super, napewno sie przypomne.

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 07, 2008, 18:47:39 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
kup sobie uszczelkę pod kolektor i masz wzór  :mrgreen: Jedyne co by cię jeszcze interesowało to średnice otworów wylotowych z głowicy.

jeśli można spytać to co kombinujesz??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 07, 2008, 18:49:57 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Jak to co? Kolektor pod turbine zapewne.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 07, 2008, 19:11:23 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Senn#1869"
Jak to co? Kolektor pod turbine zapewne.
:oops:  :oops:  :oops: Ale ja mało domyślny jestem. Może warto pokombinować z kolektorem 4w1 z rovera i tylko obrócić go do góry nogami... i będzie rurowy pod turbo.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 08, 2008, 14:34:00 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
po odwróceniu tego turbinka wypada tuż przy aku :) sprawdzone :)

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 08, 2008, 17:24:45 pm »

iwan

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
po odwróceniu tego turbinka wypada tuż przy aku

To nie problem.
Kolektor 4 w 1? Masz na mysli standardowy ktory jest? Jezeli go obroce do gory nogami tzn ze cala flansza od silnika jest symetryczna? Moze byc problem z dopasowaniem flanszy wylotowej do turbiny, bo trza by spwac zeliwo. BTW doby pomysl z ta uszczelka, no to nie wpadlem  :idea:

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 08, 2008, 18:50:36 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "iwan"
Masz na mysli standardowy ktory jest
nie. On ma na myśli coś takiego:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 08, 2008, 19:55:18 pm »

iwan

  • Gość
AAAAA :) Na zeliwo to jakos nie wyglada??? Chyba jednak wyrzezbie swojego barana.

Kolektor wydechowy z 1.4
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 08, 2008, 23:16:17 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
po odwróceniu tego turbinka wypada tuż przy aku :) sprawdzone :)

A wg mnie pasowałby idealnie. Ucinamy zaraz przy zejściu rur w jedną całosć potem flansza i turbina. Zauważ nawet że rura z pierwszego (w opcji pod turbo ostatniego) jest tak ładnie wyprofilowana że jest sporo miejsca na zejście z wydechem.

No tyle że może być problem z zamknięciem maski  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.