Autor Wątek: Jak się mocno rozgrzeje to gaśnie - Rover.  (Przeczytany 1883 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jak się mocno rozgrzeje to gaśnie - Rover.
« dnia: Grudzień 15, 2008, 21:40:53 pm »

Barnii

  • Gość
Problem dokładny z tym co napisałem w tytule. Po jakiś 1-2h jazdy gdy auto sie mocno rozgrzeje ślinik nagle gaśnie. Nie ważne czy stoi i sie na wolnych obrotach czy też jedzie, auto po prostu gaśnie. I wtedy zaczyna się problem z odpaleniem... Można sobie tak kręcić rozrusznikiem jednak nic to nie daje. Trzeba odczekać jakieś 10-15 min aż troszkę przestygnie wtedy odpala od strzała. Podmieniłem cewkę bo stara była zawsze cała gorąca, jednak nic to nie dało. Prąd na cewkę i pompę dostaje a jednak nie odpala. Próbowałem również wypinać kostki, kompa itp ale to też nie pomaga. Co mogło paść  :?:

Chodzi oczywiście o silnik Rovera :)

Jak się mocno rozgrzeje to gaśnie....
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 15, 2008, 21:46:28 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Może same przewody ;) Ja tak miałem kiedyś, że jak się silikon nagrzał, to przewód normalnie szło palcami kilka cm rozciągnąć - gdzieś był pęknięty w środku.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Jak się mocno rozgrzeje to gaśnie....
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 15, 2008, 23:46:06 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
jakiś czujnik pada. ja bym stawiał na PWK
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Jak się mocno rozgrzeje to gaśnie....
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 17, 2008, 09:06:22 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Zoltanno#1930"
jakiś czujnik pada. ja bym stawiał na PWK

ja też.

Pewnie i obrotek też ci nagle spada do 0... U mnie wymiana PWK pomogła.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Jak się mocno rozgrzeje to gaśnie....
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 17, 2008, 17:35:01 pm »

Barnii

  • Gość
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytat: "Zoltanno#1930"
jakiś czujnik pada. ja bym stawiał na PWK

ja też.

Pewnie i obrotek też ci nagle spada do 0... U mnie wymiana PWK pomogła.



Dokładnie, obrotek odrazu spada na 0. Jutro podmienię ten czujnik PWK i sprawdzę:)

Jak się mocno rozgrzeje to gaśnie....
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 19, 2008, 12:20:44 pm »

Offline xprot

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 328
    • borocaro+ gsi
co prawda, silnik jest inny ale pompa podobno ta sama. u mnie tak wlasnie sie dzialo, do czasu wymiany pompy paliwa.

Jak się mocno rozgrzeje to gaśnie....
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 19, 2008, 12:46:28 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Nie dalej jak w zeszłym tygodniu ktoś pisał, że jak pompa długo chodziła, to się grzały stuki i auto gasło bo pompa fiksowała. Może to to? Łatwo i szybko można sprawdzić.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Jak się mocno rozgrzeje to gaśnie....
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 19, 2008, 12:50:27 pm »

Barnii

  • Gość
Podmieniłem ten czujnik PWK i jak narazie nie zgasł ani razu :)