Autor Wątek: Reaktywacja FSO/Rover 1.6 16v - co najlepszego?  (Przeczytany 5107 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Reaktywacja FSO/Rover 1.6 16v - co najlepszego?
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 11, 2008, 23:00:17 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Twoj to wersja 1.6 16V 111KM Te 122-131 to silniki Hondy

Komp lepszy bylby oryginalny, ale bedziesz musial zdjac immo. Koszt 400 zl Mozesz zostawic 1.4 i zapodac wieksze wtryskiwacze
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Reaktywacja FSO/Rover 1.6 16v - co najlepszego?
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 11, 2008, 23:27:14 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "G.T."
Elwood#1887,  a dlaczego MUSI przerabiac na szeroki zawias?? wcale nie musi, u nas konczy sie robic fiacior na waskim zawiasie z roverkiem
No belka pod rovera jest inna  i dostosowana do szerokiego rozstawu kól a fiat jest na waskim. Nie bylo z tego co wiem seryjnie Df na szerokim zawieszeniu ani polonezów z roverem na waskim  :) Pomijam juz kwestie jazdy na waskim zawieszeniu z mocnym silnikiem
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Reaktywacja FSO/Rover 1.6 16v - co najlepszego?
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 11, 2008, 23:37:39 pm »

baq_elo

  • Gość
hmmm a co do czesci z tej strony to zbytnio nie ma uszczelek pierscieni itp itd do wyboru cos zakres sie zweza ;/ malutko tam tego pod 1.6 ;/

[ Dodano: 12 Cze 2008 18:26 ]
Jeszcze jedno male pytanko ...mam razumiec ze czesci z 1.4 tzn. pompa wody, sprzeglo, rozzad nie podejda do 1.6 ...

Reaktywacja FSO/Rover 1.6 16v - co najlepszego?
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 13, 2008, 12:47:12 pm »

maras

  • Gość
Wszystkie te części pasują zamiennie do wszystkich K. No może poza sprzęgłem, ale jak chcesz spiąć 1,6 ze skrzynią z poldka, to tak musisz dać sprzęgło z poldorovera

Reaktywacja FSO/Rover 1.6 16v - co najlepszego?
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 13, 2008, 18:48:30 pm »

baq_elo

  • Gość
a co do pierscieni panewek uszczelek wszelkiego rodzaju to juz musza byc orginaly 1.6? Czy daa rade cos wymyslec?

Reaktywacja FSO/Rover 1.6 16v - co najlepszego?
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 13, 2008, 19:22:55 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Pierscienie nie bo tloki maja wieksza srednice, uszczelki, uszczelniacze wszelkiego rodzaju sa te same. Co do panewek nie mam pewnosci, ale wydaje mi sie ze sa te same. Tak BTW to na Twoim miejscu nie bawilbym sie w tak generalny remont Roverka bo ceny tych silnikow w ostatnich czasach bardzo spadly. Za 1500 zl mozna kupic silnik 1.6 z malym przebiegiem i bedzie to lepsze wyjscie niz budowa silnika od nowa. Podejrzewam ze remont bedzie Cie kosztowal wiecej, a poza tym nie bedzie to fabryczny montaz.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Reaktywacja FSO/Rover 1.6 16v - co najlepszego?
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 20, 2008, 10:28:16 am »

lotoja

  • Gość
Senn#1869,  ma rację   :twisted: koszta są o wiele większe...