0.4 sekundy to naprawdę kawał czasu. Nawet nie wiesz jak długi. w tym czasie tłok twojego silnika pry 90 km na godzine robi około 25-30 ruchów w górę i w dół.
JEszcze raz, jeśli po spięciu pinów A i B w złączu diagnostycznym nie miga lampka check engine po włączeniu zapłonu to:
- użylismy do polaczenia czegos co nie przewodzi prądu.
- to nie są piny A i B.
Jeszce raz dla niekumatych wytłumaczę NA KURZY ROZUM jak to ma działać:
Spinamy piny A i B. Nie ma różnicy czy silnik jest odpalony, włączony zgaszony czy nie.
Jeśli jest włączony zapłon kontrolka ma migać.
I teraz jak odczytać kody błędów:
Kontrolka miga szybko i wolno i powtarza kod 3 razy, dla niekumatych tak to wyglada:
1 - oznacza jedno mignięcię lampki przez 0.4s czyli czas od zapalenia do zgaśnięcia
0 - oznacza jedno zgaszenie lampki przez 0.4s czyli czas od zgaśnięcia do zapalenia
100110000000010011000000001001100000000 - to jest kod 12
Potem 1.2s sekundy przerwy i
111100111100000000111100111100000000111100111100000000 - to jest kod 44
Już tłumaczę jeszcze raz dla niekumatych z jedynkami i zerami
- <---- oznacza jedno mignięcię lampki przez 0.4s czyli czas od zapalenia do zgaśnięcia
I <---- oznacza jedno zgaszenie lampki przez 0.4s czyli czas od zgaśnięcia do zapalenia
I--II--------I--II--------I--II-------- - To jest kod 12
Potem 1.2s przerwy i:
IIII--IIII--------IIII--IIII--------IIII--IIII-------- - To jest kod 44
Jeżeli teraz ktoś tego nie rozumie.... to niech się nie przyznaje.
Bo jezyk morsa ropoznają małpy i delfiny.
[ Dodano: 2009-09-16, 23:03 ]
w sumie byl u elektryka z pol roku temu i kasowal bledy
Zapłaciłeś za to więcej niż 1zł ?
Jeśli tak to dałeś się nabrać.
Wiesz jak się kasuje błędy w abimexie ?