Autor Wątek: Króciec węża paliwowego wchodzący do listwy wtryskowej  (Przeczytany 1427 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Króciec węża paliwowego wchodzący do listwy wtryskowej
« dnia: Wrzesień 26, 2009, 20:22:10 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Temat można będzie usunąć, ale pytanie w kwetii technicznej.
Otóż, zauwazyłem że na połaczeniu listwa wtryskowa-wąż zasilający wycieka mi paliwo.
Rozkręcałem to nie raz, ale.. dopiero dzisiaj wpadło mi do głowy że plastikowo metalowe połączenie tych dwóch elemetów powinno być jakoś uszczelnione.
Na końcówce tej metalowej wchodzącej do listwy jest taki niby króciec i taki karb z miejscem jakby na Oring. Niestety odkąd mam samochód nic takiego tam nie było. O dziwo, w tym miejscu idealnie się spisuje oring z wtryskiwacza, w związku z powyższym sprawdziłem. Pasuje idealnie, uszczelnia idealnie.. ale:

Doraźnie użyłem oringu z końcówki plastikowego łącznika do węży ogrodowych, po skręceniu oring się spłaszczył i idealnie uszczelnił połączenie.

Pytanie jest następujące, czy tam faktycznie ma coś być, czy jest to pasowane i uszczelnione "na żywca" ?

Czas ważności ustawiam profilaktycznie na 3 miesiące, jeśli temat okaże się wartościowy, może powisi troche.

Temat zostawmy dla potomności :wink: BARTEK#1925

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Króciec węża paliwowego wchodzący do listwy wtryskowej
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 27, 2009, 04:22:31 am »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
ja zrobiłem taki z dętki i nie narzekam nic nie przecieka

Króciec węża paliwowego wchodzący do listwy wtryskowej
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2009, 10:23:32 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pamiętajcie tylko że guma musi być odporna na działanie benzyn więc nie wszystkie "zastępcze" uszczelki będą OK. Pojedź do sklepu i kup nowy oring na wymiar. Ma wchodzić na ścisk na króciec i do listwy wtryskowej...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Króciec węża paliwowego wchodzący do listwy wtryskowej
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 29, 2009, 07:36:41 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
przed wkladaniem warto go palcem poslinic(pobenzynie jest bardzo suchy) wtedy wchodzi duzo lzej no i dla niego bezpieczniej  :mrgreen:
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Króciec węża paliwowego wchodzący do listwy wtryskowej
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 29, 2009, 08:00:32 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ja zawsze wyjmowałem bagnet z silnika i smarowałem go odrobiną oleju  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.