A uwierzysz, ze u mnie, na 99% od nowosci nie bylo żarówki w kontrolce zbyt wysokiej temperatury silnika (zegary mr93, kontrolka w rogu wskaznika).
Z tego co pamiętam to nikt nie miał... Zegary w polonezach były baardzo przyszłościowe. Jest sporo kontrolek który nigdy nie były podłączone. kiedyś był temat o ożywianiu kontrolek w polonezie.
Ja przerabiajac swoje zegary wkorzystałem kontrolkę za wysokiej temperatury obok wskaźnika do wskazywania że załęczył się pierwszy wiatrak.
Zbyt niski płyn to kontrolka drigiego wiatraka włączanego ręcznie.
zbyt niski olej to pompka paliwa.
Świece żarowe po zmianie koloru na niebieski to dodatkowe halogeny dalekosiężne.
Ale najciekawsza jest kontrolka grzania tylnej szyby. Zamiast żarówki siedzi dioda dwukolorowa (czerwono-zielona) i jak świeci na czerwono grzeje szyba jak na zielono grzeją lusterka (posiadają oddzielny sterownik czasowy włączany klawiszem szyby ale przez klik do góry :mrgreen: ).