ale myslalem ze obnizylbym napiecie na pompie diodami lub jakas zarowka aby spowolnic ja na tyle, zeby dawala takie cisnienie ktore nie rozwali zaworow na gazniku.
Wydajnosc pompy nie jest liniowa w zaleznosci od napięcia zasilania, dodatkowo pompy zanurzeniowe sa chlodzone przeplywajacym przez nie paliwem- mniej paliwa to wiecej ciepla i krotsza zywotnosc jezeli w ogole np na 8 V taka pompa ruszy.
Jak juz tak kombinujesz to daj dwa trojniki - jeden przy wyjsciu pompy, paliwo pusc powrotem(mniejsza srednica) drugi koniec wepnij w odpowietrzenie baku przy wlewie(nie tankujesz podczas jazdy) potem przy wyjsciu w komorze daj kolejny trojnik jeden na gaznik drugi na powrot(teraz wieksza srednica)- dopiero wtedy nie bedzie przelewac -testowalem w swoim dohc to wiem co nieco na ten temat

Pominiecie 2 trójnika spowoduje wywalanie paliwa przez rozpylacze prosto w kolektor dolotowy.