Autor Wątek: Grzeje sie jak skur.......  (Przeczytany 5207 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Grzeje sie jak skur.......
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 20, 2010, 00:30:36 am »

Offline Elwood#1887

• Moderator
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "daro0891"
Podpinam sie pod ten temat bo mam podobny problem tylko sprawa wygląda następująco zakupiłem Truck 1,6 na wtrysku i po przejechaniu niespełna 1-2 km temperatura wskakuje na 50c to trochę za szybko taki mi się przynajmniej wydaje i to jeszcze przy tem. na zew. -3 C i jak się zagrzeje do pełnej temperatury to znów woda do zbiorniczka leje sie ciurkiem z wężyka ale silnik się nie przegrzewa tylko trzyma pełne 90 C Niech mi ktos powie czy to jest prawidłowo czy coś się dzieje nie dobrego. ,Ja w temacie polonezów jestem zielony więc szukam pomocy tutaj,

Sprawdz czy nie masz za mało płynu i czy po dolaniu nie ubywa
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 20, 2010, 00:44:42 am »

djarq

• Gość
Cytat: "daro0891"
po przejechaniu niespełna 1-2 km temperatura wskakuje na 50c to trochę za szybko taki mi się przynajmniej wydaje i to jeszcze przy tem. na zew. -3 C i jak się zagrzeje do pełnej temperatury to znów woda do zbiorniczka leje sie ciurkiem z wężyka ale silnik się nie przegrzewa tylko trzyma pełne 90 C

U mnie jest identyko w trucku, nagrzewa się bardzo szybko ale nie wiem czy uznać to za wadę :) :) zwłaszcza zimą :)
A płyn leci tym cienkim wężykiem do zbiorniczka i niech sobie leci na zdrowie!! :D Widać tak ma być. Oczywiście trzyma temp. poniżej 90 lato czy zima równiutko.

Za to w drugim mulonezie atu zagrzewa się wolniej (termostat nowy) a wężykiem płyn nie leci... A temp. też trzyma równo. Wot, cuda jakieś :) A jeden i drugi silniki identyko mają i są na boszycy...

« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 20, 2010, 10:23:54 am »

daro0891

• Gość