W plusach szybciej i dłużej będzie chodził wiatrak, a to między innymi dlatego, że włącznik prawego wiatraka, czyli tego po stronie wylotu chłodnicy, umieszczony jest na wlocie płynu z silnika do chłodnicy. Czyli mocno rozgrzany płyn prosto z bloku wpada do chłodnicy, uruchamia wiatrak, który chłodzi płyn który jest juz na wylocie z chłodnicy, a przy czujniku jest cały czas to bardziej gorące. I to jest główna przyczyna. Ja w mr 96 mam szeroką chłodnice-oryginalnie z wiatrakiem i włącznikiem po stronie wylotu z chłodnicy i włączał mi się o wiele żadziej i na krócej aniżeli w plusie. Po zamontowaniu drugiego wiatraka czas pracy wiatraków się jeszcze skrócił. A po wymianie na nowy włącznik(ot tak na wszelki wypadek) włącza się o wiele szybciej niz poprzednio i równierz na dłużej, ale to tylko wyjdzie mu na zdrowie. do tego na wszelki wypadek mam na włącznik ręczny oba wiatraki z kabiny. W plusie dobrze jest też połączyć jednym kablem włączniki termiczne, żeby załączały się oba wiatraki-czas ich pracy się skruci.
Dodatkowo, zderzak plusa jest mniej przewiewny niż stary, osłona plastikowa pod silnikiem i wspomaganie- ale to że chodzą częsciej i dłużej to tylko i wyłącznie zaleta-nie wada. Acha Kan, chłodnica w starych była o wiele mniejsza niż ta w nowych.