Temat stary ale słabo rozwiniety . Moze ktoś podzielił by się doświadczeniami z wymianą pierścieni (efekty i.t.p.) . Mierzyłem ostatnio w zielonym 1.6 16v i wyszło 1-9 2-10 3-9.5 4-9 . A w czarnym 1.6 16v swap 1-14 2-13.5 3-13.5 4-14 .Różnica jest a 2 lata temu w zielonym było po około 13 , silnik niby ładnie chodzi , ale to mnie boli (albo wina nieszczelnego filtra powietrza , albo to że jeżdzi nim żona , albo ostrej jazdy , albo ? . Może kiedyś przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą wymieniłbym i pierścienie , ale najpierw lepiej zawczasu ruszyć temat (pewnie niejednemu ta wiedza się przyda) , po co odrazu wymieniać silnik (nie ma pewności co kupisz) . Poprostu jak ktoś ma coś do powiedzenia (na+ czy-) na ten temat niech pisze , linki mile widziane .