Autor Wątek: Rover - wymiana pierścieni  (Przeczytany 6244 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 06, 2005, 15:27:09 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A moze te pier?cienie były do 1,6  :mrgreen:  :lol:  :lol:  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 06, 2005, 15:51:21 pm »

Gifter

  • Gość
może :)

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 06, 2005, 16:22:49 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytuj (zaznaczone)
moze i mechanior wie co robi, ale jakos to budzi moje watpliwosci
mnie tez wydało sie to bynajmniej dziwne...ale nie chciałem tego "mówic głosno" :mrgreen:
  • Jef
  • Czaku

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 06, 2005, 16:54:23 pm »

Gifter

  • Gość
no najnowsze wiadomosci z mojego miasta, ojciec odebrał autko, chodzi wy?mienicie, nie dymi dynamika jak za dawnych czasów i zapala na dotyk oraz nie gasnie na wolnych obrotach jednym slowem od tych pierscieni to wiele sie działo od złego działania instalacji gazowej po problemy z biegiem jałowym, wiecej szczegółów napisze potem :D ale jestem happy :D  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  ;)

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 06, 2005, 17:08:52 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytuj (zaznaczone)
dynamika jak za dawnych czasów i zapala na dotyk oraz nie gasnie na wolnych obrotach
Cytuj (zaznaczone)
po problemy z biegiem jałowym
czekamy na szerszy opis...Moze i ja bym sobie pierscionki fundnał ;) :mrgreen:

[ Dodano: 2005-11-09, 18:02 ]
Cytuj (zaznaczone)
oryginalne pierscienie kosztuja 260zł
ha dzis pytałem to chciali 320zł :mad: ale ja potrzebuje jak najtansze... :mrgreen:
  • Jef
  • Czaku

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 09, 2005, 18:04:21 pm »

wkur...mastah

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
oryginalne pierscienie kosztuja 260zł
ha dzis pytałem to chciali 320zł :mad: ale ja potrzebuje jak najtansze... :mrgreen:

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 09, 2005, 18:11:22 pm »

Gifter

  • Gość
wow :) to moze kupic we wrocku i wysyłka poczta???? taniej ci wyjdzie

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 10, 2005, 16:01:53 pm »

mast

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
wow  to moze kupic we wrocku i wysyłka poczta???? taniej ci wyjdzie
dam Ci znac jak sie zdecyduje i na miejscu tanszych nie znajde...

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 10, 2005, 16:52:40 pm »

Gifter

  • Gość
spoko zawsze mozesz pogadac z firma dam ci numer i za pobraniem powinni ci wyslac

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 28, 2010, 22:07:32 pm »

mark76

  • Gość
Temat stary ale słabo rozwiniety . Moze ktoś podzielił by się doświadczeniami z wymianą pierścieni (efekty i.t.p.) . Mierzyłem ostatnio w zielonym 1.6 16v i wyszło 1-9  2-10  3-9.5  4-9 . A w czarnym 1.6 16v swap 1-14  2-13.5  3-13.5  4-14 .Różnica jest a 2 lata temu w zielonym było po około 13 , silnik niby ładnie chodzi , ale to mnie boli (albo wina nieszczelnego filtra powietrza , albo to że jeżdzi nim żona , albo ostrej jazdy , albo ? . Może kiedyś przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą wymieniłbym i pierścienie , ale najpierw lepiej zawczasu ruszyć temat (pewnie niejednemu ta wiedza się przyda) , po co odrazu wymieniać silnik (nie ma pewności co kupisz) . Poprostu jak ktoś ma coś do powiedzenia (na+ czy-) na ten temat niech pisze , linki mile widziane .

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 01, 2010, 14:00:44 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Robiłeś próbę olejową :?: może to być wina głowicy - zawory przepuszczają.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Rover - wymiana pierścieni
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 10, 2010, 21:06:44 pm »

mark76

  • Gość
Szczerze to nie (miałem natchnienie poszłem zmierzyłem) może jutro dało mi w kość ostatnio mitsubishi przekładka.