Autor Wątek: Dodatkowe reflektory drogowe  (Przeczytany 1702 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dodatkowe reflektory drogowe
« dnia: Sierpień 13, 2010, 01:22:20 am »

Offline Trojan

• Sympatyk
Witam
Zakupiłem sobie ostatnio takie małe dodatkowe halogeny dalekosiężne http://allegro.pl/item1171254778_halogeny_owalne_dalekosiezne_homologacja.html , z zamocowaniem nie było problemu, ładnie sobie siedzą w atrapie orciari natomiast jestem zielony w elektryce. Docelowo chciałbym aby włączały sie one podczas "migania" długimi (przełącznik długich "do siebie" i wtedy mijania+długie+dodatkowe) a jak przełącznik w dół żeby były załączone długie i dodatkowe ale z możliwością wyłączenia dodatkowym włącznikiem (mam taki włącznik ze szrotu od halogenów fabrycznych). Rozumiem że trzeba jakiś bezpiecznik, przekaźnik itd i jakoś to podłączyć pod długie i mijania ale pytanie co kupić, jak połączyć, którędy poprowadzić do kabiny, jak umieścić dodatkowy włącznik, jakie grubości kabli, w kostce przy żarówce który kabel to długie, mijania, masa itd? Byłbym wdzięczny za pomoc a najlepiej jakiś łopatologiczny schemacik.
Dzieki i pozdrawiam

« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 13, 2010, 07:55:21 am »

Offline Rafał

• Sympatyk
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Trojan, trzeba czytać forum, sam niedawno taki właśnie temat założyłem ;) już jest wszystko konkretnie opisane :) szukaj w dziale "Szybkie Pytanie/Odpowiedź".
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 13, 2010, 10:19:57 am »

Offline Trojan

• Sympatyk
Dzięki :) po lekturze tego tematu skleciłem taki schemacik

Będzie dobry czy czegoś jeszcze brakuje ? No jeszcze tylko bym prosił o pomoc w zlokalizowaniu wyjścia długich z żarówki i dobór grubości przewodów żeby wszystko działało jak należy :)

« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 13, 2010, 12:17:06 pm »