Autor Wątek: pasek rozrzadu zjeżdża z kół.  (Przeczytany 2219 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pasek rozrzadu zjeżdża z kół.
« dnia: Czerwiec 13, 2011, 18:18:10 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
w DOHC. przekręciłem ręcznie wał korbowy 20 pełnych obrotów. pasek rozrządu zjechał z połowy szerokości kół na skraj- w stronę silnika. myślę że to skutek złego planowania głowicy- koła wałków rozrządu są odchylone od płaszczyzny kół w kadłubie a same wałki nie są równoległe do płaszczyzny bloku. dalej już głowicy szlifować nie można, już gniazda są na wierzchu.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2011, 18:32:30 pm wysłana przez wrb »
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: pasek rozrzadu zjeżdża z kół.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 13, 2011, 22:05:21 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no ot zle splanowana glowica skoro az tyle ja przechylilo,
jezeli pochylenie jest tak duze,ze pasek zjezdza ,to glowica do wymiany ,
ale moze byc wina krzywego napinacza ,wiec warto sprawdzic
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: pasek rozrzadu zjeżdża z kół.
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 13, 2011, 23:01:03 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
może być tak jak mówi KGB napinacz nie dolega równolegle do kadłuba i będzie się zsuwał pasek, bo w tak źle splanowaną głowicę nie wierzę...
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: pasek rozrzadu zjeżdża z kół.
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 13, 2011, 23:28:19 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Koła sa dobre załozone ? Nie jest przypadkiem tak ze oba sa ssace albo wydechowe ? Jak masz koła z plastiku to wywal jak najszybciej -sa zazwyczaj mocno zuzyte i tez moga powodac problemy. Rozumiem ze pasek nowy -jak masz gdzies stary(moze byc wyciagniety) to zaloz go na próbe i zobacz czy tez spada - mialem taki przypadek w ibizie 1.4  -nowy pasek zsuwał sie z kół a na starym było ok -czemu tak było nie wiem
Kola sa pod lekkim katem zawsze aby własnie pasek nie spadał, ale głowica i wałki powinny byc równolegle do bloku
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2011, 23:30:32 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: pasek rozrzadu zjeżdża z kół.
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 14, 2011, 00:20:13 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
koła żelazne- stalowe. założone właściwie. nie zużyte. nowy pasek- Conti. założę koło z wałka pośredniego bo mi się trafiło nie zużyte z kołnierzem.  przyjrzę się temu napinaczowi lepiej, może on jest przyczyną.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.