Autor Wątek: Po złożeniu dolotu nie chce odpalić.  (Przeczytany 4972 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Po złożeniu dolotu nie chce odpalić.
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 14, 2011, 10:43:51 am »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Przepustnica chodzi za ciężko to- jest przyczyna. Po dociśnięciu ręką chodzi idealnie równo 900rpm ,a jak się mocno dociśnie można nawet go zdusić do 600rpm tylko wtedy znowu trochę się gubi.
tez tak mialem po przeczyszczeniu przepustnicy ,wyregulowalem linke gazu tzn to mocowanie jej do obudowy zespolu przepustnicy na polowe zakresu i jest git
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2011, 10:45:24 am wysłana przez SeBa »
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Po złożeniu dolotu nie chce odpalić.
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 14, 2011, 15:51:32 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6762
  • Płeć: Mężczyzna
Pisałem przecież że przepustnica jest ustawiona na zakres 0-100%, NIE na 5 czy 10-100%. To NIE jest wina złego ustawienia linki! Tylko tego że po otwarciu na samej przepustnicy jest opór do pełnego domknięcia. Linkę mogę sobie zdjąć podczas pracy silnika i przepustnica się i tak nie domknie!

Skądinąd jeżeli moje mody spowodują wzrost osiągów to nie wiem po co FSO bawiło się w ten syf z ogranicznikami na przepustnicy i pedale, chyba dlatego że mieli z Roverem kontrakt że osiągi silnika nie mogą przekroczyć 103KM, 127Nm.

Co więcej tak to wycyrklowałem że zakres działania przepustnicy jest IDEALNY ,a zerwanie linki gazu jest NIEMOŻLIWE.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Po złożeniu dolotu nie chce odpalić.
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 14, 2011, 16:48:06 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Moc 103 KM bierze się nie z wymysłu wyżej, tylko ze stawek ubezpieczeniowych jakie obowiązaywały  w WB w latach 90-tych.
Stawka na silniki o mocy do 103 KM była niższa, niż na te mocniejsze.
Silnik 1.4 może osiągać bez problemu większe moce ;)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Po złożeniu dolotu nie chce odpalić.
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 14, 2011, 18:46:06 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6762
  • Płeć: Mężczyzna
W Polsce to akurat nie miało znaczenia. No ale był jakiś eksport. Myślę jednak że w umowie było że powyżej 103KM Rover gwarancji na silnik nie udzieli.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Po złożeniu dolotu nie chce odpalić.
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 15, 2011, 09:35:34 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Panowie powinniśmy się cieszyć. Ze 103 koni z rovera urwało nam sporo zastosowanie kolektora wydechowego z SPI 16V i wydechu od OHV. Aby to zrekompensować dano nam przepustnicę wielkości wiaderka do piasku i tylko dzięki temu odzyskano te 103 fabryczne konie. Sama zmiana kolektora powoduje odetkanie silnika...

Inna sprawa to różnica między BHP (brytyjskie konie mechaniczne) i HP (konie mechaniczne). Niby to samo ale wartości są różne dla tego samego silnika. Są specjalne przeliczniki na to... Może w UK było 103 BHP a w Polsce 103 HP ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.