Zastanawiam się nad różnicami jakie są miedzy tymi dwoma samochodami, oraz co szybciej pada w każdym modelu. Jak się komuś coś przypomni prosiłbym aby umieśił to w tym wątku
:
Rzeczy widoczne gołym okiem wprowadzone przez koreańców:
-zderzaki
-deska rozdzielcza
-przekładnia kierownicza z fabrycznym wspomaganiem w +, w - tylko opcja
-listwy drzwiowe w kolorze nadwozia w +
-klamki + w kolorze nadwozia, owalne, ten sam klucz co w stacyjce, mało trwałe w - stare, czarne wytrzymałe klamki z oddzielnym kluczem pasującym w jednej pozycji
-blenda tylnej klapy w +
-kołpaki
-nowe wzory tapicerki i boczków
-kierownica
-gril i kształt noska
-plastikowe progi w kolorze w +, czarne w -
Inne mniej zauważalne:
-komputer w - za schowkiem, w + gsi pod fotelem kierowcy, w + na boschu pod maską
-kanapa w każdym - wysłana od strony bagażnika wykładziną, w + najczęściej goła blacha, czasem wykładzina
-inne chlapacze(nie pasują zamiennie)
-pojemnik na płyn spryskiwaczy w +, w - worek
-filtr paliwa w - pod maską, łatwy do wymiany, w + w okolicach bagażnika, zapieka sie na śrubach
-fabryczny immobiliser w + gsi i 3 kluczyki pasujące w każdej pozycji, w - brak immo, kluczyk średnio wygodny fabrycznie 2szt
-układ ogrzewania z mocniejszym podmuchiem inną nagrzewnicą i zamkniętym obiegiem w +, w - układ sterowany klapkami, inna nagrzewnica
-podłużnice w + szybciej gniją(prosze o potwierdzenie)
-w - silniki ohv 1.6 na abimexie, w + ohv 1.6 na boschu lub na wielopunkcie(gsi)
-ori wiązka el szyb o rożnych długościach w + i -
-inna zaślepka el lusterek w środku auta w + i -
-fotele przód w - przesuwane najczęściej za pomocą wygodnej rączki szerokiej na cały fotel, w + niewygodna wajcha na samym rogu fotela
-podpórka na nogę w +, w - brak
-automatyczne kasowanie luzów w silnikach plusowych (hydropopychacze), w - brak
- w + kontrolka przepalonych żarówek stopu oraz pozostałych, w - tylko kontrolka przepalonych żarówek stopu