Autor Wątek: Bosch - kończąca się pompa paliwa?  (Przeczytany 5927 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 24, 2012, 21:23:50 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No to przy padniętej sondzie będziesz miał ten sam efekt, o którym piszesz, okopcone świece i specyficzny zapach spalin.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 25, 2012, 11:03:05 am »

Offline jacek37

  • 1.6 GLI ABIMEX Polonez Atu 1996 r. 231000 km
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 159
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ ATU 1.6 GLI ABIMEX
pomóżcie???
2 lata temu wymieniałem pompę paliwa kupiłem na allegro ale nie pasowała kołnierzem więć tylko został zmieniony wsad, po czy się okazało ze się spaliły kable do pompy. Tak mówił mechanik który mi to robił.
Więc nie wiem czy to wina pompy paliwa czy nie takicj moich rannych problemów po odpaleniu samochodu.
zauważyłem że nie raz jadąc na benzynie trochę łapie muła bo gazie lepiej mi się jezdzi. Oczywiście pompa miała być do abimexa.
Nie wiem będę gdzieś poszukać mechanika żeby sprawdził ciśnienie paliwa bo nie wiem co to może być.
Tak po odpaleniu naciska sie gaz to jakby nie chciał się wkręcać w obroty pry okazji całuy się kołyszę trzęsie chociaż trzyma obroty 1200 na zimnym.
Ruszam i jadę obroty wskakują na 2000 i się trzymają tej wartosci na luzie aż do momentu zatrzymania sie samochodu po chwili same spadają i od tej pory silnik chodzi jak żyleta.
pozdrawiam
Doradzcie co mogę jeszcze sprawdzić. trochę mi sie nie chce wierzyć że to znowu pompa.