Autor Wątek: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus  (Przeczytany 24930 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 08, 2012, 22:52:38 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Jest możliwe tylko trzeba umieć jeździć no i w metropolii w godzinach szczytu się to nie uda.
Wszyscy wiemy że tylko Ty to potrafisz :) kierowco :)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 08, 2012, 23:52:44 pm »

Offline radnus

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
  • sorry, jestem zielony z mechaniki
    • Atu+ 1.4 GTI 23E
do 3 tyś i mucha na gazie
zasady ekodrivingu, zdecydowanie każą dynamiczne przyspieszanie, albo depczesz albo nie depczesz, powolne przyspieszanie jest złe.

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 08, 2012, 23:55:53 pm »

Tomek22

  • Gość
Jak rover ma mały przebieg i oryginalny katalizatori się potrafi jeździć to może tyle spalić w tych granicach ale jak sie jeżdzi normalnie. Przy butowaniu to i 12 zje w zime.
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2012, 00:01:12 am wysłana przez Tomek22 »

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 09, 2012, 09:58:58 am »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2235
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Nieraz chodzi mi po głowie pomysł, żeby sprzedać swoje GLE i kupić rovera, ale nie ze względu na dynamikę, tylko na mniejszą awaryjność i na spalanie, jak przy normalnej jeździe pali po mieście 7 litrów to spoko  <spoko> ( zakładając , że bardzo rzadko stoję w korkach ) ale spalania rzędu 9-10 litrów mnie nie interesują, a zagazowany rover tak średnio mi się widzi...

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 09, 2012, 11:15:32 am »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
To kupuj rovera i nawet się nie zastanawiaj :)
1.4 GLI 16V

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 09, 2012, 14:08:07 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Dawid91 Rover to Rover  oczywiście zdrowy ;] zrób swap   jeśli masz godny stan budy   a kupić to  każdy głupi potrafi  :-) Jestem pewny że po swape będzie większy banan na japie  niż po kupnie gotowca  <lol>
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2012, 14:09:48 pm wysłana przez Arti28 »

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 09, 2012, 16:14:37 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Jestem pewny że po swape będzie większy banan na japie  niż po kupnie gotowca   
Nie u każdego :) . Banan na japie po swapie na rovera to był by największy ale w 125p. Oryginała idzie dorwać. A jak swapować to nie na 1.4 bo to głupota. 1.6 ew. 1.8 to jest to :d
1.4 GLI 16V

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 09, 2012, 17:13:05 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
A jak swapować to nie na 1.4 bo to głupota.

Też bym tak mówił posiadając 1.4 ;]  :P Ale dopiero będę posiadał i stwierdzam , że to nie głupota  :-) Pierw będę musiał najeździć się tą beznadziejną , rechoczącą nie posiadającą dodatkowych 8 zaworów , kompletnie nie zbierającą się    OHVką  <lol2>  Niektórzy uważają właśnie te silniki  za jakieś złomy ale co zrobić ...   <co>  :/  Bardzo dobrze że mam 1.6 teraz pod maską przynajmniej widzę tą różnice  :-)  a później jaki będzie banan przy swapie na Roverka  ;]  ]:-> Gdybym miał kupić Poldorovera (- bądź +) to tylko od pierwszego właściciela w Bdb stanie  :-)
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2012, 19:00:27 pm wysłana przez Arti28 »

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 09, 2012, 21:52:00 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
No bo jak robić swapa to tak żeby to wyglądało jak rover pod maską a nie przewody od gazu leżą i akumulator tam gdzie powinien być filtr powietrza. Rozbrajają mnie takie polonezy wygląda to jak '' wsadzone u mietka w stodole aby było'' . Tylko jak zakładać 1.4 to takie żeby to chodziło jak 1.4 bo nie które to równają się z gaźnikowcami :d .
1.4 GLI 16V

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 09, 2012, 23:40:03 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2235
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Dawid91 Rover to Rover  oczywiście zdrowy ;] zrób swap   jeśli masz godny stan budy   a kupić to  każdy głupi potrafi  :-) Jestem pewny że po swape będzie większy banan na japie  niż po kupnie gotowca  <lol>

Powiem tak, jak bym miał się decydować na rovera to tylko oryginała :) Istotną rzeczą jest dla mnie zgodność z VIN , tak mam i już ;) swap to uznaję, ale na 2.0 albo z 1.4 na 1.6 lub 1.8 ;) budę mam niezła , do swojego GLE mam wielki sentyment, więc na razie to tylko same rozważania są ;) w każdym razie opcja swapa odpada. Zresztą przy swapie zawsze coś się będzie musiało dogrywać, a mnie zależy na bezawaryjności :d ale właśnie nic tak nie cieszy, przynajmniej mnie, jak ,,czysty" zdrowy zadbany pold w seryjnej opcji :) z jakimiś dodatkami typu owiewki, ori aluski czy fabryczne wypasy ;)

Co się tyczy OHV, to jest fajny silnik :) lubię bardzo jego dźwięk, części są tanie i jest tanie w eksploatacji :) wręcz wzorowo znosi lpg, jak jest w dobrym stanie to i się zbiera ( jak na moje potrzeby, nie potrzebuje rakiety  :P ), dla mnie OHV to klasyka w poldzie :) jedyną wadą jest dla mnie awaryjność tego... poprostu co jakiś czas trzeba przy tym coś zrobić i już..
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2012, 23:46:30 pm wysłana przez Dawid91 »

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 10, 2012, 14:09:22 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3768
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Zresztą przy swapie zawsze coś się będzie musiało dogrywać, a mnie zależy na bezawaryjności :d ale właśnie nic tak nie cieszy, przynajmniej mnie, jak ,,czysty" zdrowy zadbany pold w seryjnej opcji :) z jakimiś dodatkami typu owiewki, ori aluski czy fabryczne wypasy ;)


Jak się drutuje to się psuje. ;-)
A mnie cieszy praktycznie samodzielnie wykonana robota. ;-)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 10, 2012, 19:19:28 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Fajny Roverek :) i ten dźwięk :D pozazdrościć :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 15, 2012, 00:34:00 am »

Tomek22

  • Gość
To prawda  niema jak roverek

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 16, 2012, 00:04:07 am »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Jak rover ma mały przebieg i oryginalny katalizatori się potrafi jeździć to może tyle spalić w tych granicach ale jak sie jeżdzi normalnie. Przy butowaniu to i 12 zje w zime.

 Nie wiem ja wy to robicie... Chyba ze robicie przeloty rzędu 70 km z miejsca A do B i pod tym podpisujecie jazda miejska. Bo jak byś nie jeździł ,miasto typu Wrocław, dzień czy noc mniej niż 9 nie spalisz. Nie ma takich odległości żeby zejść ze spalaniem, przejedziesz 10-15km gasisz, ostudzi się, odpalasz i chodzi na ssaniu, znów wachę wpiernicza dodatkową. Z drugiej strony nie ma możliwości żeby jeździć i nie stać na światłach, nie hamować bo ktoś wyjedzie itd...
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 16, 2012, 08:15:17 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Heh, mi ostatnio w te mrozy potworne wychodzi spalanie rzędu 11-13... Jak mrozy miną i spalanie nie spadnie to muszę poszukać co go boli... Może też dojdę do spalana rzędu 7 na 100 w mieście :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 16, 2012, 13:27:46 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Heh, mi ostatnio w te mrozy potworne wychodzi spalanie rzędu 11-13... Jak mrozy miną i spalanie nie spadnie to muszę poszukać co go boli... Może też dojdę do spalana rzędu 7 na 100 w mieście :d
Nic go nie boli. Mój tyle samo w zime zjadał benzyny :) Ale nie powiem bo praktycznei jakbym nie jeździl, wiecej niz 13l benzyny nie zjadl :)
W lecie po miescie do 10l wychodzi ;)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 16, 2012, 18:04:15 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Heh, mi ostatnio w te mrozy potworne wychodzi spalanie rzędu 11-13... Jak mrozy miną i spalanie nie spadnie to muszę poszukać co go boli... Może też dojdę do spalana rzędu 7 na 100 w mieście :d
Nic go nie boli. Mój tyle samo w zime zjadał benzyny :) Ale nie powiem bo praktycznei jakbym nie jeździl, wiecej niz 13l benzyny nie zjadl :)
W lecie po miescie do 10l wychodzi ;)
No u mnie jeszcze dochodzi kwestia mostu 3.9, który również ma jakieś znaczenie, bo przy jeździe po mieście silnikowi nie jest tak lekko przyspieszać jak na 4.3...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Polonez 1.4 GTI 16V caro plus
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 16, 2012, 21:38:34 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
No u mnie jeszcze dochodzi kwestia mostu 3.9, który również ma jakieś znaczenie, bo przy jeździe po mieście silnikowi nie jest tak lekko przyspieszać jak na 4.3...
Szczerze mówiąc też tak myślałem... a po zmianie mostu wcale jakoś drastycznie spalanie nie spadło... W trasie jedynie wzrosło o ok 0,5-1l
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)